obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
groene hoofdkabel telefoon kwijt
elsc
Mijn telefoongesprekken worden regelmatig voortijdig tijdens telefoneren afgebroken. Dit schijnt te liggen aan een fout of slijtage in de hoofdkabel. Deze zou dus vernieuwd moeten worden. De Ziggoinstallateur is gekomen en kon deze groene hoofdkabel niet vinden. Nu moet er een nieuwe hoofdaansluiting gemaakt worden en ik vraag me af op wiens kosten. Ik woon in een 100 jaar oud huis en weet niet waar die hoofdkabel ligt. Is Ziggo of KPN niet verantwoordelijk voor de aansluiting van straat tot in de meterkast?
 
kobus1960
Ziggo en KPN vallen niet onder de zg. Nuts voorzieningen, zoals gas/licht/water.
In deze tijd zijn er zoveel manieren om te communicatie te leveren dat bv.
Ziggo kabelaansluiting daar niet meer toe behoort. Echter wanneer je al jaren
gebruik maakt van Ziggo en je hebt nu problemen die Ziggo gerelateerd zijn,
zou je volgens mij Ziggo kunnen aanspreken.

Edit, welk modem heb je staan van Ziggo? Van de Ubee EVM is bekend dat
regelmatig een half uurtje uit, d.m.v. een tijdklok wonderen doet. Wink
Zeg een half uur snachts of zo, werkt prima, ook uit eigen ervaring.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Ziggo is niet verplicht om iedere woning van een Coax kabel te voorzien zonder hiervoor kosten in rekening te brengen. Echter begrijp ik wel uit je verhaal dat je dus al een modem en aansluiting van Ziggo hebt? Dan gaat het om een kabelschade. Hier zijn in de meeste gevallen geen kosten aan verbonden.
Ziggo WebCare Jelle
 
Zippo
Een minuutje is al genoeg.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'groene hoofdkabel telefoon kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing : 7 09-06-2017
internet+telefoon Algemeen : 21 02-12-2016
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo : 15 07-10-2016
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo : 6 25-09-2016
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo : 26 13-08-2016
Advertentie