obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV
dem007
sinds afgelopen maandag geen interne, telefonie en op slecht een TV beeld. Storing gemeld maar kon niet op afstand worden verholpen. Er moet een monteur langskomen, deze kan pas as woensdag. Anderhalve week wachten. Ipv gewoon een nieuw modem sturen . Ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren. Gewoon 9 dagen niet in rekening brengen lijkt mij niet voldoende.

twijfelde toch al om over te stappen op glasvezel.
 
MisterSenseo
Veel plezier met je overstap !
Zo hoog van de toren blazen in je allereerste post gaat je echt niet verder helpen hoor !
Begin eens met je bekabeling te testen of alle connectoren wel schoon zijn en niet per ongeluk met bijv. stofzuigen zijn stukgetrokken.
Zit er nergens een kabelbreuk ?
Corrosie in een stekker/connector ?
Is er een versterker aanwezig waarvan de adapter misschien stuk is ?
Je hebt een Ubee modem, heb je al bekeken hoeveel lampjes er branden ?
Heb je misschien de adapter van je Ubee modem al vervangen als test ? ( dit is een reguliere, bijna standaard adapter 12V/2A )
Zit er misschien een extra router tussen, is alles al een keer een half uur uitgeweest ( harde reset ) en is alles opnieuw gestart ?
Zomaar een paar tips waar heel goed het probleem in kan zitten en waarmee je het heel simpel zelf op kunt lossen.
Als dat allemaal niet aan de hand is, koppel dat dan even hier terug, dan kunnen we dieper gaan zoeken.........Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
dem007
misschien moet je op de helpdesk van Ziggo gaan werken.

stofzuiger komt niet in de meterkast
spontane kabelbreuk ? lijkt me onwaarschijnlijk
corrosie is in theorie mogelijk maar lijkt me in huis egr onwaarschijnlijke en heb ik nergens kunnen constateren
geen versterker met adapter aanwezig
er branden te weinig lampjes en de eigen router is gewoon benaderbaar ( staat trouwens los van TV en telefonie, want dat werkt ook niet )
 
MisterSenseo
Ik heb het Ziggo Webcareteam hierop geattendeerd, misschien kunnen en/of willen zij iets voor u doen, soms lukt het dan sneller.
Dit forum is voor alle experts behalve webcareteam een hobby en wij hebben inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken, maar we zijn ook allemaal volwassen mensen die niet als kinderen behandeld wensen te worden.
Ik zal me dus van verder commentaar onthouden.

Succes met het probleem, ik hoop dat het snel opgelost wordt voor u,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
dem007
thanx
 
Matty
sinds afgelopen maandag geen interne, telefonie en op slecht een TV beeld. Storing gemeld maar kon niet op afstand worden verholpen. Er moet een monteur langskomen, deze kan pas as woensdag. Anderhalve week wachten. Ipv gewoon een nieuw modem sturen . Ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren. Gewoon 9 dagen niet in rekening brengen lijkt mij niet voldoende.

twijfelde toch al om over te stappen op glasvezel.

is je bericht...

Als ik dit lees kan ik hier weinig tot niets mee daar je weinig tot geen informatie geeft, een monteur die pas een paar dagen later kan ja is vervelend maar ik weet ook dat Ziggo niet te beroerd is om dat ongemak tegemoet te komen, zelf geef je aan dat het je modem is, ik vraag mij af waarop je dat baseert ?
Dat je erbij zet dat je twijfelt om over te stappen doet niet veel goeds. Waarom zou ik jou helpen als je toch al wil overstappen?

Wij willen je graag helpen ook MisterSenseo maar met deze informatie kunnen wij weinig tot niets.. vandaar zijn reactie ..

jouw antwoord hierop is gezien de geringe informatie die je ons geeft nogal vreemd te noemen, hij moet op de helpdesk van ziggo gaan werken ? zijn suggesties stofzuigen, kabels adapter van een modem zijn de meest voorkomende oplossingen voor je probleem zoals je het schetst, waarom dan minachtend doen als iemand je met de summiere informatie die je geeft toch wil helpen?

er branden te weinig lampjes en de eigen router is gewoon benaderbaar ( staat trouwens los van TV en telefonie, want dat werkt ook niet )
Welke lampjes branden dan wel ?

zoals je ziet je geeft zelf weinig info dus een pasklare oplossing is er gewoon niet hoe meer info je geeft hoe beter de oplossing zal zijn...

Maar goed succes met je overstap ik hoop dat je glasvezel modem daar wel genoeg lampjes geeft..

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie