obey-robots.txt
17 Augustus 2018, 13:46
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [17 stemmen]
34% [17 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [33 stemmen]
66% [33 stemmen]

Stemmen: 50
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

EVW320B Firmware 9.9.5010 met HotSpot functionaliteit

Zippo
Voor de EVW320B is nieuwe firmware 9.9.5010 uitgekomen met ondersteuning voor HotSpots.

Deze staat standaard op disabled.

Ik verwacht dat Ziggo deze op termijn op afstand gewoon aan kan zetten.

Staat de Hotspot functionaliteit bij iedereen trouwens op disabled?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

HiDiHo
2j0xl7a

briolet
Sinds ik een week geleden hoorde dat de nieuwe firmware er is heb ik het bijna dagelijks gecheckt of het in mijn regio ook al beschikbaar was. Gisteren was het dan zover en zat ik ook op 9.9.5010. Afgezien van de hotspots, geen zichtbare aanpassingen.

Bij mij ook nog disabled omdat bij ons pas eind juli hotspots komen. Als hij disabled is kun je nog tussen 2.4 en 5.0 GHz kiezen. Zijn je eigen hotspot aktief, dan schijn hij op 2.4 GHz vastgezet te worden.

Zippo, waar komt dat EVW320B eigenlijk vandaan omdat ik dat steeds vaker zie i.p.v. EVW3200. Op mijn router zelf is EVW3200 gedrukt, maar in de settings zie ik wel het nummer EVW320B. Twee nummers geeft verwarring, tenzij het om verschillende hardware versies handelt. (En die zijn er)
Gewijzigd door briolet op 10-05-2013 08:52

Zippo
Ik kan de reden van de verschillende benamingen niet bedenken. Mogelijk zoals je zelf al aangeeft dat het om verschillende hardware versies handeld.

Zou iedereen die hier op wil regeren kunnen aangeven wat er bij hun op de buitenkant van het modem staat en wat er op de config pagina in het modem staat!

Zo kunnen we onderzoeken of er verschillende hardwareversies uitgegeven zijn.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Puma
Er zijn wel twee verschillende hardware versies, voor zover bekend, van de Ubee in omloop.

1: 3.9.2.
2: 4.0.0.

Zelf heb ik de 1e en nog geen nieuwe firmware (Twente).

Zippo
Staat dat op de printplaat o.i.d. en is dat makkelijk voor de mensen thuis uit te zoeken?

Zippo

Bedankt voor deze afbeelding, zeer verhelderend!

Puma
Naamloos

briolet
c709b307-1bf2-455d-b80a-ec3236e33d3e_zpsd2ce068c
Het serie nummer begint wel met EVW320B terwijl de opdruk op de behuizing EVW3200 is. Ik heb ook nog de een router uit de oude serie met de eerste hardware versie.

almodovaris
Inmiddels heb ik firmware 9.9.5011.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EVW320B Firmware 9.9.5010 met HotSpot functionaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
verouderde firmware? Firmware 19 25-06-2018 15:36
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws 1 26-06-2017 19:41
FirmWare update Firmware 10 15-04-2017 21:38
Humax dongle verbind niet met Ubee EVW320B Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie 3 30-08-2015 00:28
Nieuwe firmware v3.2 UPC Horizon mediabox, binnenkort ook bij Ziggo. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 4 06-05-2015 15:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo02:29:01
| Ziggo Webcare04:25:12
| Desmark04:47:33
| Justin2304:54:42
| Gilex06:35:08
| Black Tiger11:48:38
| Bitfreak19:14:39
| Matty 1 dag
| kezeltje 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!