obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
EVW320B Firmware 9.9.5010 met HotSpot functionaliteit
briolet
Ik heb zelf ook gekeken. 2 dagen geleden is mijn Ubee blijkbaar ge-reset en bij mij staat er inmiddels ook 9.9.5011 op. Wink
Geen zichtbare veranderingen, dus blijkbaar vooral bugfixes.
 
almodovaris
Nu heb ik firmware 9.9.5012.
 
briolet
Hier ook na resetten. Ik zie echter geen verbetering. De belangrijkste bug waar ik me aan erger zit er nog steeds in:

Het duurt steeds > 1 minuut voordat hij een IP adres van de DHCP server doorgeeft en ik dus internet contact heb.

Dit probleem treed op als de DHCP server op de Ubee uit staat en je een eigen DHCP server gebruikt. Gelukkig heb ik nog een airport waar de dhcp server ook uit staat, maar wel direct het IP van de dhcp server doorgeeft.

Gewoon irritant omdat de wifi verbinding binnen een paar seconden staat en ook de authenticatie direct slaagt. Vervolgens moet je een volle minuut wachten totdat je laptop een IP toegewezen krijgt, en pas met een geldig IP kun je het internet op. Ik kan mijn laptop wel een geldig statisch IP geven, maar dat werkt alleen bij mij thuis.
 
almodovaris
Nu heb ik firmware 9.9.6004.
 
Puma
Hier 9.12.6006 op EVW321B. Deze draait er trouwens al enige tijd op (6 weken?).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EVW320B Firmware 9.9.5010 met HotSpot functionaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Humax dongle verbind niet met Ubee EVW320B Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 30-08-2015
Advertentie