obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
evw300 wifi probleem
Goldenass
sinds kort hebben we de ziggo alles in 1 basis pakket aangeschaft, we lieten de monteur komen en alles werd gedaan. ik heb de monteur ons pakket van basis naar plus laten upgraden (omdat ik niet tevreden ben omdat het10mbits was) vorig week woensdag en zou deze week een brief krijgen. alleen alles doet het goed, eerlijk gezegd heb ik er niet teveel verstand van, soms doet de wifi wel en heel vaak weer niet. via de internet kabel doet ie het uitstekend. dit is zeer irritant, op een gegeve moment heb ik wel internet en dan weer niet, ik ontvang wel de signaal sterkte maar geen internet. kan iemand me helpen? en de vervelende is dat me pc ook nog is stuk gegaan paar dage geleden dus zit ik hier met een ps3 (game console) dit verhaal een uur te typen.. ondertussen heb ik even gekeken en ik zit op kanaal 11 en 1 van m'n buren ook. zou dit de probleem kunnen zijn? zoja hoe verander ik de kanaal? (graag met een duidelijk uitleg) dit onderwerp zit ook bij de 'storing' in het forum maar blijkbaar hoort dit onderwerp daar niet.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Op hetzelfde kanaal zitten als de buren kan inderdaad problemen geven. Je kan dit stappenplan http://bit.ly/TraagWifi mogelijk de verbinding verbeteren. Vanaf stap 4 wordt er ook uitleg gegeven over hoe je de kanalen kunt wijzigen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Goldenass
ik heb het veranderd, niet de ideale kanaal maar dat zoek ik wel een keer op met SSID als ik een nieuw computer heb, de wifi doet het nu maar even af en toe een beetje traag. ik heb nog een vraagje, omdat ik van basis naar plus ben gegaan wat ontvang ik er meer in zoals extra zenders of meerdere dingen? en wanneer zal ik een brief krijgen aangezien het al 'volgend week' is?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'evw300 wifi probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie