obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Fout bij afspelen met cisco HD recorder
monus
Sinds dit weekend doet mijn HD recorder(cisco) ineens "raar". Als ik hem aanzet geeft ie niet meer het kanaal op display maar blijft de tijd weergeven. De tijd blijft steken op het tijdstip dat je hem aanzet. Dus zet je hem om 19.00 aan en kijk je een half uur TV dan geeft ie dus nog steeds 19.00 aan. Voorheen gaf ie gewoon het kanaal dat je keek weer :S. Toen een film gehuurd: Beasts of the Southern Wild. Alles goed doorlopen, betaald!! en op afspelen gedrukt. Dat genereerde de volgende foutmelding: FOUT - Afspelen niet gelukt, druk op 'OK' om TV te kijken. Probeert u het later nog eens. 5 x geprobeerd maar niets veranderd. Balen, want het heeft me €5,95 gekost Sad. Nu krijg ik, 4 dgn later weer exact dezelfde melding bij het selecteren van een aflevering via Uitzending gemist. Modem gereset, zenders opnieuw ingesteld via tip op Ziggo.nl, geen enkele verandering. De recorder is 10 mnd oud..... Help!
 
MisterSenseo
Dit riekt naar een doodzieke decoder.
Ziggo bellen met ditzelfde verhaal, en om een nieuwe decoder verzoeken.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Mocht je nog geen contact met de klantenservice opgenomen hebben, dan mag je mij ook een PB sturen met je klantnummer, dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fout bij afspelen met cisco HD recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie