Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Ubee firmware probleem met VPN software
|
|
TomV |
Geplaatst op 25-06-2013 14:11
|
![]() Activiteit ![]() » culemborg » 4105AA » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard Berichten: 4 Lid sinds: 25-06-2013 |
Hallo, Ubee 3200 Wifi met firmware 99.5010, vaste UTP kabel connectie, Ik werk al >5 jaar gewoon thuis met een VPN verbindig met AVAYA software. Heb gisteren gewoon gewerkt, maar sinds vandaag een probleem; internet werkt, maar als ik VPN verbinding maak, werkt email wel, maar IE8 en chrome na het laden van ca 3 pagina's niet meer. Ik heb een zelfde probleem ca 1 jaar geleden gehad en na veel gedoe met ziggo service + en de helpdesk hebben ze een monteur gestuurd die na 10 minuten een andere firmware geladen te hebben de zaak op loste. Nu bel ik de helpdesk met hetzelfde verhaal - en service plus - die me weer naar de helpdesk verwijzen, die me nu melden - we kunnen u niet helpen meneer want we ondersteunen geen VPN! Dus vraag ik: kan ik een ander modem krijgen (een collega met ARRIS modem werkt normaal met ZIGGI en VPN van de zaak), nee meneer helaas, kunt u een monteur sturen, nee helaas, prettige dag! ja de groeten dus wat nu, wie kan mij helpen?? groet Tom Gewijzigd door TomV op 25-06-2013 14:24 |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 25-06-2013 14:53
|
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2865 Lid sinds: 07-04-2011 |
A.u.b. niet dubbelposten. Zelfde bericht staat al in de "klacht over Ziggo" dus deze wordt gesloten, graag in het andere topic verder. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee firmware probleem met VPN software', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Firmware update SmartWifi pods | Algemeen | : 6 | 23-02-2022 |
verouderde firmware? | Firmware | : 18 | 25-06-2018 |
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl | Storing | : 11 | 21-11-2017 |
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 19-10-2017 |