obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ubee firmware probleem met VPN software
TomV
Hallo,
Ubee 3200 Wifi met firmware 99.5010, vaste UTP kabel connectie, Ik werk al >5 jaar gewoon thuis met een VPN verbindig met AVAYA software.

Heb gisteren gewoon gewerkt, maar sinds vandaag een probleem; internet werkt, maar als ik VPN verbinding maak, werkt email wel, maar IE8 en chrome na het laden van ca 3 pagina's niet meer.

Ik heb een zelfde probleem ca 1 jaar geleden gehad en na veel gedoe met ziggo service + en de helpdesk hebben ze een monteur gestuurd die na 10 minuten een andere firmware geladen te hebben de zaak op loste.

Nu bel ik de helpdesk met hetzelfde verhaal - en service plus - die me weer naar de helpdesk verwijzen, die me nu melden - we kunnen u niet helpen meneer want we ondersteunen geen VPN! Dus vraag ik: kan ik een ander modem krijgen (een collega met ARRIS modem werkt normaal met ZIGGI en VPN van de zaak), nee meneer helaas, kunt u een monteur sturen, nee helaas, prettige dag!

ja de groeten dus

wat nu, wie kan mij helpen??

groet
Tom
Gewijzigd door TomV op 25-06-2013 14:24
 
Black Tiger
A.u.b. niet dubbelposten.
Zelfde bericht staat al in de "klacht over Ziggo" dus deze wordt gesloten, graag in het andere topic verder.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee firmware probleem met VPN software', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Advertentie