obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Service, grapje zeker!
Johnnie
Verleden jaar al een paar keer gebeld over de fijne werking van de cisco 8485,
en nu net weer.
Behalve de fabrieksinstellingen terug zetten en het gewone gebeuren niets nieuws, had ik zelf ook al gedaan.
De volgende optie, het apparaat terug sturen en na laten kijken, en ondertussen een paar weken zonder digitale interactieve tv. Dit is bij andere providers toch beter geregeld, daar krijg je gewoon, al dan niet tijdelijk, een vervangend toestel zodat je gewoon verder kan kijken waarvoor je ook betaald.
Andere opties zijn nog een apparaat kopen zodat ik verder kan kijken of een andere provider nemen die voor dit soort gevallen een veel betere service bieden.
In mijn ogen hebben ze bij ziggo weer zieltjes genoeg want enige moeite doen om je als klant te behouden is er niet bij, het telefoongesprek was vrij snel over nadat ik deze opties voorlegde.
 
kobus1960
Verhaal gelezen, Ziggo biedt de optie opsturen ter reparatie.
Daar kan dit forum, (voor en door Ziggo gebruikers), niets aan veranderen.
 
Johnnie
Ik weet het , moest mijn beklag kwijt.
Het is wel jammer dat dit de instelling van ziggo is, dit was vroeger 1 van de redenen dat ik niet naar de kabel wilde. Dacht dat ze veranderd waren.
Hang er maar een slotje aan, het veranderd voor de rest niets.
 
Black Tiger
Uit nieuwsgierigheid.... was de garantie van het apparaat al verlopen of nog niet?
Greetings, Black Tiger
 
Johnnie
De cisco zit nog in de garantie.
 
Black Tiger
Dan is het wel vreemd, afhankelijk van wat er mee aan de hand is. Ik heb ook al gehoord dat ze binnen de garantietermijn de Cisco lieten terugsturen en ter vervanging een Humax gezonden hebben. Ik weet niet of daar een speciale reden voor was.

Misschien kan webcare er nog iets mee?
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo-WebCare_Jelle
De enige optie is inderdaad opsturen naar Ziggo. Is hij echt defect, dan krijg je een nieuwe. In eerste instantie wordt er gekeken of deze vervangen kan worden door een andere Cisco ontvanger, is er geen vervangend exemplaar beschikbaar, dan kan hij vervangen worden door een Humax of een Samsung. is puur afhankelijk of onze leverancier nog een Cisco op voorraad heeft en ik kan hier geen afspraken over maken of toezeggingen over doen, dus mij (of een collega) een PB sturen over het vervangen heeft geen zin. Ontvanger zal opgestuurd moeten worden.

Echter is het niet zo dat we er weken over doen. Nadat je het apparaat hebt opgestuurd en door ons ontvangen is, zal er binnen 5 werkdagen een vervangend apparaat worden verstuurd (nogmaals, ontvanger moet dan echt niet meer te gebruiken/herstellen zijn). Het hele proces zal ongeveer 2 weken duren. De 2 weken is vanaf het melden, incl. wachttijd voor de stikker, dus niet na het opsturen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service, grapje zeker!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
Service level zakt wel behoorlijk. Klacht over Ziggo : 7 26-09-2015
Advertentie