obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Nog geen monteur desondanks belofte!
peter waterman
I hope my English is comprehensible to alle nederlanders!

Saturday, as agreed, a Ziggo monteur came but informed me I would have to move heavy furniture before a new box could be placed.

(Ziggo's only information here concerned my meter box).

Before leaving, the monteur contacted Ziggo and said I would be called for a new appointment Monday. He took and passed through my cellphone number.
It is now approaching 1400 Monday.

This morning I tried 3-4 times to reach Ziggo by phone, listening carefully to its endless menus and delays. I finally reached a Human Being - who instructed me, in het nederlands natuurlik, to click the munus in turn 1, 1 and 2.

I tried this and ended up with the same Human Being, who could not help me.

Finally I discovered some kind of service department (on the website) where I almost immediately got a Human Being (New and Friendly). He, however, had no way of passing me through to the relevant afdeling for monteurs! But said he would pass a message through.

I now have a living room full of the moved furniture. I can't even see my TV.

There is no way of directly contacting a Human or even a Ziggo Being on the website, no number for klachten.

That's why I am here.

Help! (In het nederlands kan wel, hoor!).

Even better if you can pass this through to a Ziggo Being competent to respond immediately to my complaint!
 
kobus1960
14.00, the day is longer than that.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Helaas lukt het niet altijd om dezelfde dag nog te bellen (of in geval van weekend op maandag). Soms duurt dit langer dan 1 werkdag. Het beste wat je kan doen is alle meubels voorlopig weer terug zetten en pas te gaan verplaatsen wanneer er een nieuwe afspraak gemaakt is. Je wordt wel gebeld, maar dit zal binnen een paar werkdagen zijn. Dit heeft mede te maken met het feit dat de nieuwe afspraak tussen bestaande afspraken gepland moeten worden en dus afhankelijk is van of er hiervoor ruimte is.
Ziggo WebCare Jelle
 
peter waterman
Al vast bedankt.

Er is a nieuwe afspraak nu gemaakt, al gebeurt dat pas over 2-3 dagen!

En het was, en is, min een of twee meubels dan een zelfgemaakte constructie! Dus niet zo makkelijk om te verplaatsen.

Best,

PeterW
 
kobus1960
Dank voor de feedback, Ziggo toch afspraak nagekomen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog geen monteur desondanks belofte!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie