obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
4mbit/8mbit
martinus
Zijn er toevallig al meer mensen overgestapt via de telefonische helpdesk van @home naar ziggo??
z2 abo all in one genomen
mijn verbinding zou vorige maand omhoog gaan naar 4mbit en per 1-9 naar 8mbit.

binnen een week had ik WEER een gratis digitaal kastje binnen en 2 maanden alle zenders voor nop (alweer was eerst ook zo bij @home)

Maar mijn snelheid is nog steeds 4mbit, na telefonische navraag bleek dat ze achter lopen met het omzetten,....???? dat zou nog wel even kunnen duren=een maand of 2


raar!!! je kan wel een abotje nemen van 16mbit maar mijn beloofde 8mbit kunnen ze niet leveren!!

De aanbieding is nu ook voorbij en staat nu weer op 4mbit op de website

nou maar hopen dat ze alsnog over de brug komen.
 
Zippo
Nieuwe klanten zijn belangrijker dan bestaande, die zitten al vast aan een contract. In dat contract staat de snelheid als ziggo besluit die te verhogen dan nemen ze daar de tijd voor.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jojobib
Ik ben benieuwd ik ben ook over gegaan van 4 mbit naar 8 mbit ik hou er al rekening mee dat het weer helemaal in de soep loopt bij die amateurs van ziggo kost het je weer bergen geld om ze weer te bellen en weer met talloze onwetende helpdesk medewerkers in discussie te ganan en ten slote weet je nog niets .het is en blijft een hopeloze zooi daar

groet jojobibAngry
 
Louisk
Tsja, ik weet het soms ook niet meer. Ik werk veel via nieuwsgroepen en dan zie je precies wat de downloadsnelheid is. Ook zie je of de lijn stabiel is ja of nee. Nou het is weer even goed gegaan. 4MB Downloadsnelheid. Maar soms is het ineens nog niet eens één MB(!). Ik ben ook overgestapt van @home naar ziggo Z2. Maar ik merk dat in ieder geval op dit moment dat het al dik een maand geregeld fuck is met de internetverbinding. Varieert van érg traag en onopvallend wegvallen tot af en toe datgene wat je ervan mag verwachten en waarvoor je ook betaald. Ik ga ook van 4 naar 8MB download. Maar ik heb er een hard hoofd in dat het gaat lukken. Het is al een maand geregeld mis. Wanneer ook UPC hier in Oisterwijk mogelijk is stap ik over. Daar krijg je meer waar voor minder geld! Tenminste als Ziggo mij in de komende maanden niet weet te overtuigen. De Helpdesk heeft wel gezegd eventueel een monteur te sturen maar ik kan me nit voorstellen dat een variabele verbinding en ook snelheid (eigenlijk traagheid....) opgelost kan worden door een monteur....Frown
 
Louisk
Haha ik ben nu wat aan het downloaden. Het lijkt wel een bergetappe... van 100KB/s naar 200KB/s dan weer 0KB/s heel even 300KB/s... Er hoor.
 
DutchWilly
@jojobib.
Is de rekening zeker wel al overgezet?
Ik zelf heb mij ook op een hogere snelheid van Ziggo getrakteert,Ik zou binnen een week bericht krijgen van wat ik allemaal veranderd heb ,maar hoor en zie totaal niets.
Mijn zoon heeft dit een tijdje terug ook gedaan ,ook niets gehoord,geen post of wat dan ook ,maar 3 weken later was het overgezet,alleen de rekeningen zijn nog niet helemaal aangepast,maar dat zal wel goed komen,hoop ik voor hem.
Ik wacht maar geduldig af en kijk de rekening wel nauwlettent naFrown
 
martinus
Helaas me vakantie is bijna voorbij en ik zit nog niet op 8mbit,...lekkere afspraken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '4mbit/8mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie