obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
cisco 8455 DVB PVR naar SONY RDRHX710
petlef
Heb mijn Cisco 8455 al tijden gebruikt en kopieerde mijn opnamen, die ik wilde bewaren, naar mijn Sony harddisk recorder via een scartkabel. Sinds een aantal maanden lukt dat niet meer en zegt nadat de opname 1 sec. is gestart kan beedl niet weergeven oid. Denk dus dat het op een copy protect gaat. Heb Ziggo gebeld en komen er ook niet uit en zeggen er niets mee te kunnen. Is er iemand die mij hiermee kan helpen zou geweldig zijn !!!

Dank en grsz Peter
 
kobus1960
Niemand met deze ervaring?
 
Zippo
Nee ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb ook berichten gezien dat opnames spontaan gewist worden. Oorzaak vermoedelijk een copyright protectie. In jouw geval kan dit mogelijkerwijs geintroduceerd zijn met een firmware update. (oudere firmware terugzetten?)

Ik weet wel dat op oude VHS recorders zonder problemen copyrighted materiaal gekopieerd kon worden. Op een gegeven moment werd er in de VHS recorders een beveiliging ingebouwd die dat onmogelijk maakte. (En toch moest je een heffing blijven betalen ten gunste van de stichting thuiscopy, verwerkt in de aankoopprijs. Angry Althans zoiets was het. Think)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
petlef
Veel dank voor de reactie !! Het zou toch analoog moeten lukken zou je denken, maar niets van dat al. Begreep dat ereen kastje is watje er tussen kan zetten met een ingebouwde iets waardoor copy protect wordt opgeheven. Maar kost weer 35 euro .....

mete grsz Peter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco 8455 DVB PVR naar SONY RDRHX710', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Advertentie