obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
WiFi traag ism iPhone/iPad/iMac
TripleX
Beste forumgebruikers,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem.
Vorige week is bij mij Ziggo alles in 1 extra geïnstalleerd.
Het betreft het duurste pakket met 150Mbits internet.

Ik was blij toen de monteur bezig was met testen.
Haalde op mijn iPhone snelheden tot 77Mbps! Waar ik zelf heel blij mee was.
De snelheden op mijn iMac liepen zelfs hoger maar daar heb ik helaas geen resultaten meer van.

Nu vandaag de dag loopt de snelheid maximaal tot 2Mbps download. Terwijl de upload 15Mbps met gemak haalt.

Zijn er gebruikers met hetzelfde probleem of ervaringen?
Is een router of een AirPort extreme of Timecapsule misschien een oplossing om op de modum aan te sluiten?

Ik gebruik een Cisco EPC3928

Bedankt alvast!
 
kobus1960
Zou gewoon moeten werken, even wachten op een Cisco expert.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi traag ism iPhone/iPad/iMac', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie