obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
cisco epc 3928ad tel 1 knippert snelheid instabiel
lemmer
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik last van een instabiele internetverbinding zowel WLAN als LAN. Ik had een cisco modem welke internet doorgeeft aan mijn router/WiFi/Switch.
In de eerste instantie was volgens Ziggo alles goed bij hun, en lag het aan de router (toen een sitecom wlr300). Een nieuwe sitecom x6 n900 gekocht maar geen verbetering.
Monteur van Ziggo laten komen en die meld dat het modem stuk is. Nieuwe cisci epc 3928 ontvangen geactiveerd, en geen telefoon meer, tel 1 knippert en internetsnelheid is super instabiel (gaat vam 300 naar 50000 mbps).
De cisco is door Ziggo in bridge mode gezet i.v.m. sitecom en eigen netwerk.
Nu komt er over een paar dagen weer een monteur, kan ik zelf nog iets doen?
 
Bitfreak
De nieuwe Sitecom router zou ik in ieder geval omruilen voor een andere (merk) router. Al veel problemen gehad met dit merk.
Misschien dat een reset van het modem iets uithaalt.
 
lemmer
Heb er al verschillende merken op gehad, ook een dure cisco. Ik heb het modem gereset met het kleine knopje en dat gaf een verbetering, maar nog steeds te langzaam.
Wellicht het bridgen uitzetten van de cisco, en de router als switch laten werken?
 
Bitfreak
Daarmee is het telefoonprobleem natuurlijk niet opgelost.
Helaas,toch maar een paar dagen wachten op de Ziggo monteur.
 
perryverwijst
Waarom de modem in Brigde gezet? Ik heb een Cisco 3928ad van Ziggo en een eigen Cisco AE6500AC, en niks aan de instellingen van beiden veranderd, behalve dan het automatisch kanaalkiezer, vastgezet op een rustig kanaal mbv Insidder.
Ik kan van beiden de WIFI gebruiken en/of de LAN.
De Tel1 bleef bij mij in het begin ook knipperen, maar na een paar keer uit en aan (langer dan 10 minuten) werkte het wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco epc 3928ad tel 1 knippert snelheid instabiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie