obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
wifi valt weg: graag info
jolan
Draadloze verbinding valt weg. Maak gebruik van ziggo alles in 1 geinstalleerd in 2009 met cisco epc2203 modem en netgear wgr614 router (b/g).
Na uit en aan zetten eindelijk verbinding, zodat ik wifi hotspots kan uitzetten! Vervelend als je dit op iemand anders computer moet gaan doen.
Dit gedaan, maar binnen enkele uren valt verbinding weer weg. router uit/aan helpt soms wel, soms niet.
Contact gehad met ziggo helpdesk: ander kanaal instellen op router; ik heb alle kanalen met xirrus software gecontroleerd en kanaal 6 gekozen.
Helaas, na verloop van aantal uren doet de verbinding het weer niet meer.

ik heb tegen de helpdeskmedewerker gezegd dat het lijkt alsof er iets is gebeurd door start met wifi hotspots. Sinds mail dat hiermee gewerkt kan worden, heb ik problemen met wegvallen van de verbinding. Hier kon niets over gezegd worden, moest eerst ander kanaal kiezen. Er zit nl. iemand in de buurt op hetzelfde kanaal (was 1) en die zou problemen kunnen veroorzaken. Jammer, maar dit lijkt echt niet de oplossing.
Vragen die ik heb:
*Kan het zijn dat op het modem van ziggo een instelling heeft gewijzigd voor de ip-lease (las dit op een ander forum onderwerp)? Nadat ik nl. wifi hotspots had uitgezet werd mijn modem gereset. Wij zochten het dus in de draadloze router, aangezien het signaal goed binnen kwam volgens helpdesk medewerker.

*Weet iemand trouwens of router en modem worden vervangen binnen korte tijd? De helpdeskmedewerker kon mij hierover niets vertellen.
 
moeskoetie
hier is vandaag ook al tig keren internet weggevallen.
er zijn storingen bij ziggo en ze werken aan de telefoonverbindingen.
toets je postcode maar eens in bij ziggo
2902091737
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi valt weg: graag info', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie