obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
1 afstandsbediening voor tv en ontvanger
FRU
Ik heb een probleem met 2 afstandsbedieningen. Ik wil de afstandsbediening van de tv (Samsung UE32F5700AWXXN) ook gebruiken voor de Samsung SMT-H3102 ontvanger. Zoek me wild in de handleidingen en op internet. Ik kom er niet uit. Wie kan mij a.u.b. helpen?
 
SPOXYWOXY
Ik zit met hetzelfde probleem, echter voor een Samsung UE46F6510SSXXN ic.m. een Cisco 8485DVB HD PVR.

Wat ik wel weet, maar verbeter me mocht het nodig zijn, is dat de HDMI kabels CEC moeten ondersteunen. Zodoende kan je gebruik maken van Anynet? Nou heb ik een HDMI 1.3 kabel met CEC, echter krijg ik de setupbox maar niet te zien..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1 afstandsbediening voor tv en ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie