obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Uitrol IPv6
koffiejunk
Hallo,

Ik vroeg mij af wanneer Ziggo zou beginnen met het uitrollen van hun IPv6 netwerk.
Aan het begin van dit jaar heb ik een bericht gelezen dat men aan het eind van dit jaar er mee
wilde beginnen. Alleen sindsdien heb ik er niks meer van vernomen. vandaar mijn vraag

M.v.g,
Koffiejunk
 
MisterSenseo
Hey soort van naamgenoot.........Pfft

Volgens mij gaan we dat vroeg genoeg merken, ik zit er totaal niet op te wachten.
Ze kunnen ons niet in het ongewisse laten dus ik denk en hoop dat we het ruim van te voren merken......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
nl3prc
En hoe zit het dan met routers die nu nog voornamlijk ip4 draaien zijn die meteen onbruikbaar
Zowel waarom dan niet
 
briolet
Als je op het consumentendeel van ziggo op 'ipv6' zoekt heb je nul treffers. Als je bovenaan het zakelijke deel kiest, vind je wel enige spaarzame info.
Dus ze zijn er wel me bezig, maar voorlopig alleen bij zakelijke klanten.

Quote

Op 9 september heeft Ziggo de eerste klant een IPv6-adresreeks verstrekt en deze live gebracht.

Gewijzigd door briolet op 26-09-2013 15:39
 
almodovaris

Quote

nl3prc schreef:

En hoe zit het dan met routers die nu nog voornamlijk ip4 draaien zijn die meteen onbruikbaar

Niet per se. Soms kan je DD-WRT of Tomato USB of Merlin ASUS flashen, en dan heb je IPv6 ondersteuning.
Gewijzigd door almodovaris op 27-09-2013 01:38
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitrol IPv6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPv6 Algemeen : 7 09-12-2021
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
VodafoneZiggo start landelijke uitrol supersnel Gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-10-2019
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Advertentie