obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Geen hd zenders, 1 2 5 net5
dragoniax
Hallo,
Ik wil vragen of er meerdere mensen zijn die geen HD zenders kunnen kijken
of blokjes hebben in amersfoort? ik heb van alles geprobeert met resetten en alles opnieuw aansluiten enzo maar niks blijkt
te helpen iemand anders die mischien weet hoe ik het kan oplossen?
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Er is geen storing bekend in Amersfoort m.b.t. de HD zenders. Heb je een 2e tv/ontvanger op de kabel aangesloten? Zo ja, haal dan de splitter er eens tussenuit, zodat je maar 1 tv/ontvanger rechtstreeks op de hoofdaansluiting aangesloten hebt. Doe dit wel met een coax kabel welke niet langer is dan 10 meter. Kijk of het beeld dan beter is. Is het dan nog steeds slecht, neem dan contact op met de klantenservice voor een monteursafspraak.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen hd zenders, 1 2 5 net5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie