obey-robots.txt
24 April 2017, 15:11
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 38% [14 stemmen]
38% [14 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 62% [23 stemmen]
62% [23 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Cisco 3928 moden reset constant en geeft geen verbinding

Eeldersingel
Heej,

We hebben sinds kort een nieuw abbo bij Ziggo met een Cisco modem.
Deze werkte de eerste dag goed en sindsdien niet meer.

Het modem reset constant (hier onder de volgorde):

1. Power lampje brandt
2. DS lampje groen
3. US lampje knippert
4. Vervolgens knipperen de DS, US en Online lampjes en reset het modem zich om weer opnieuw te beginnen....
Zwaar frustrerend natuurlijkSad

Dinsdag komt een monteur langs, maar ik zou het natuurlijk super vinden als iemand nu kan vertellen hoe we dit kunnen oplossenSmile
Want dinsdag is nog 2,5 dag zonder internet...

Groeten,
 
kobus1960
Heb je er een eigen router achter hangen?
Daar zien we veel problemen mee ontstaan hier.
 
Eeldersingel
Ja in eerste instantie wel (studentenhuis)
maar na dat het modem het niet meer deed(wat ik boven beschreef), probeerden we het ook zonden de router. Modem bleef hetzelfde doen als daarvoor..
 
kobus1960
Oke, en welk abbo heb je? Als je 150Mb hebt kan
elk apparaat wat die snelheid niet kan handelen
zorgen voor door jou genoemde problemen. Kan
uiteindelijk zelfs een PC zijn die de snelheid omlaag
haalt, zonder dat je het weet. (Uit eigen ervaring).
 
Eeldersingel
We hebben een abbo voor 65mb, maar we hebben net aangegeven te willen upgraden naar 100mb. Ik weet niet hoe snel die verandering plaats zou vinden (meteen/begin van volgende maand).

Als ik het goed begrijp kan het dus zijn dat een pc met een slechte internetkaart ervoor kan zorgen dat het modem flipt, geen verbinding geeft en steeds reset? in dat geval zal ik 1 voor 1 de kabeltjes proberen om te kijken of het probleem zo te vinden is.
 
kobus1960
Ja, en niet alleen de netwerkkaart.
Ook een pc met brakke software
haalt alles naar beneden, en geeft
reset's. Het is nogal gevoelig, je zit
met de Cisco op een Gb netwerk.
 
Eeldersingel
Aah zo,
oke heb even wat getest:

mijn computer, geeft een oranje lampje op het modem wanneer ik um inplug.
computer van huisgenoot doet geen enkel lampje branden op het modem
mijn laptop geeft een groen lampje.

heb nu alleen mn laptop eraan omdat deze nieuw is en ik vrijwel zeker ben dat deze geen brakke software heeftPfft
nogsteeds hetzelfde probleem..

Verder nog suggesties?Smile
Thanks voor je snelle reacties trouwens
 
almodovaris
Nou, zoiets gehad in een oud gekraakte school (nu gebruikt voor woningen). DS lukte wel, US nooit. Reden: Ziggo niet kan werken in dat gebouw, weet ik niet precies waarom, iets met het aansluiting. TV signaal was ok.
 
briolet
almodovaris schreef: DS lukte wel, US nooit......, iets met het aansluiting. TV signaal was ok.


Waarschijnlijk zat er een antenneversterker tussen die niet retour geschikt was.
 
almodovaris
briolet schreef:

Waarschijnlijk zat er een antenneversterker tussen die niet retour geschikt was.


Dat kan, maar dat kon Ziggo zelf oplossen. Blijkbaar het was niet het eerste keer dat er problemen waren voor die adres. Bij Ziggo stond het pand bekend als niet geschikt voor Ziggo internet. Maar dat werd niet van tevoren vermeld aan de nieuwe bewoners. Dus het Ziggo abonnement werd beëindigd, zij kregen ADSL van een andere bedrijf.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 3928 moden reset constant en geeft geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
'Reset' van 5Ghz naar 2.4GHz WiFi, draadloos netwerk 3 16-04-2017 17:15
Qnap NAS krijgt geen internet toegang Eigen netwerk 2 03-04-2017 01:50
VPN vanaf Cisco modem Eigen netwerk 4 01-04-2017 12:06
Cisco epc3925 kapot of storing? Storing 6 07-03-2017 14:16
Geen programma-informatie beschikbaar Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 4 28-02-2017 20:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:08:03
| kobus3501:10:44
| Desmark04:19:15
| Chou06:31:47
| Zippo06:47:13
| Ziggo Webcare07:22:45
| pvanheumen07:41:00
| Gilex07:59:07
| MisterSenseo14:05:13
| HeVo15:27:46
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet