obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Hoe stel ik outlook in....
eefje667
Ik zal wel heel stom zijn...maar ik heb net pas internet van ziggo en absoluut geen ervaring met outlook.... Hoe stel ik outlook in op mn ziggo email adres? Ik weet bijvoorbeeld niet wat ik bij : "server voor inkomende mail" moet intypen, of bij server voor uitgaande mail. Wie kan mij helpen? kan het nergens vinden.....

Groetjes
 
Wout
Het hangt er van af in welk gebied je zit. Voormalig casema en multikabel zijn al omgezet. Oud @home rs nog niet.
 
eefje667
Ik ben nog niet omgezet geloof ik,maar ik wil me mail kunnen bekijken van @home...maar ik heb geen idee hoe ik dat instel in outlook:S
 
Zippo
Zie http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/BLOB_UPLOAD/Outlook+200320080722103429.pdf

Lees voor casema home.

PS helaas wordt de link niet klikbaar door de + in de url.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
eefje667
Bedankt, ik zal het eens proberen morgen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe stel ik outlook in....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Outlook 2003 Software vragen : 11 06-09-2018
Microsoft Outlook Ziggo Gebruikers Groep : 14 12-10-2015
instellen email in outlook Algemeen : 4 26-05-2015
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard Storing : 26 19-12-2013
Emails binnenhalen in Outlook 2003 Algemene computer en software vragen. : 2 20-10-2013
Advertentie