obey-robots.txt
20 April 2019, 18:26
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [37 stemmen]
67% [37 stemmen]

Stemmen: 55
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken

Emails binnenhalen in Outlook 2003

Robmarit
Ik heb vandaag een extra mailadres aangemaakt bij Ziggo. Het eerste werkt probleemloos en het instellen van het tweede mailadres leek probleemloos te verlopen. In Outlook, bij het testen, krijg ik geen foutmeldingen, allemaal groene vinkjes. Ik ontvang en verzend ook keurig, alleen... ik kan niets binnenhalen!
Wat ik aan mezelf verstuur (van een ander mailadres) komt keurig aan in webmail, maar wordt vervolgens niet binnengehaald in Outlook.

Gebeld met de helpdesk, maar na de standaardantwoorden liep ook zij vast. Alle instellingen lijken in orde, de poorten staan goed, voor de zekerheid de account uit Outlook verwijderd en opnieuw aangemaakt, Outlook opnieuw opgestart, webmail afgesloten tijdens het testen.... Het maakt allemaal niet uit. Verzenden vanaf het nieuwe mailadres vanuit Outlook gaat uiteraard probleemloos en de verzonden mail vind ik naderhand ook keurig bij de verzonden mails op webmail. Maar ik krijg in Outlook niets binnen van wat verstuurd is aan mijn nieuwe e-mailadres.

Wie weet de oplossing voor dit probleem?

Robmarit
Probleem is opgelost! Toch verkeerde gebruikersnaam en ww... (hoofdaccount). Met e-mailadres en ww van nieuwe mailadres werkt het (nu ineens!) wel. Daar was ik ook mee begonnen, maar het werkte niet, dus met trial and error uiteindelijk op de hoofdaccount uitgekomen. Kwam erachter dat dit niet juist was doordat ik een mail kreeg op het mailadres van de hoofdaccount en die gebruikt mijn partner. Ten einde raad toch nog eens mijn eigen gegevens gebruikt en nu werkt het wel. Blijkbaar heeft Ziggo een nogal lange verwerkingstijd (véél langer dan de 5 minuten die de site aangeeft)!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Emails binnenhalen in Outlook 2003', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Outlook 2003 Software vragen 11 06-09-2018 14:19
Microsoft Outlook Ziggo Gebruikers Groep 14 12-10-2015 13:53
instellen email in outlook Algemeen 4 26-05-2015 20:34
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard Storing 26 19-12-2013 22:25
outlook/thunderbird & ziggomail Instellingen software 10 22-05-2012 11:52
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Desmark07:48:55
| Zippo08:49:27
| Gilex10:07:21
| MisterSenseo16:11:08
| Bitfreak18:23:50
| Ziggo Webcare 1 dag
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15-03-2019 19:57
Mensen denk er aan, vragen op het forum stellen a.u.b., wij beantwoorden die niet in de shoutbox.

12-02-2019 17:07
ik ben op zoek naar een Ziggo insteek kaart voor cisco 8485bvb digitale ontvanger. geschikt zoor Zaandam. 0610811518

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!