obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Emails binnenhalen in Outlook 2003
Robmarit
Ik heb vandaag een extra mailadres aangemaakt bij Ziggo. Het eerste werkt probleemloos en het instellen van het tweede mailadres leek probleemloos te verlopen. In Outlook, bij het testen, krijg ik geen foutmeldingen, allemaal groene vinkjes. Ik ontvang en verzend ook keurig, alleen... ik kan niets binnenhalen!
Wat ik aan mezelf verstuur (van een ander mailadres) komt keurig aan in webmail, maar wordt vervolgens niet binnengehaald in Outlook.

Gebeld met de helpdesk, maar na de standaardantwoorden liep ook zij vast. Alle instellingen lijken in orde, de poorten staan goed, voor de zekerheid de account uit Outlook verwijderd en opnieuw aangemaakt, Outlook opnieuw opgestart, webmail afgesloten tijdens het testen.... Het maakt allemaal niet uit. Verzenden vanaf het nieuwe mailadres vanuit Outlook gaat uiteraard probleemloos en de verzonden mail vind ik naderhand ook keurig bij de verzonden mails op webmail. Maar ik krijg in Outlook niets binnen van wat verstuurd is aan mijn nieuwe e-mailadres.

Wie weet de oplossing voor dit probleem?
 
Robmarit
Probleem is opgelost! Toch verkeerde gebruikersnaam en ww... (hoofdaccount). Met e-mailadres en ww van nieuwe mailadres werkt het (nu ineens!) wel. Daar was ik ook mee begonnen, maar het werkte niet, dus met trial and error uiteindelijk op de hoofdaccount uitgekomen. Kwam erachter dat dit niet juist was doordat ik een mail kreeg op het mailadres van de hoofdaccount en die gebruikt mijn partner. Ten einde raad toch nog eens mijn eigen gegevens gebruikt en nu werkt het wel. Blijkbaar heeft Ziggo een nogal lange verwerkingstijd (véél langer dan de 5 minuten die de site aangeeft)!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Emails binnenhalen in Outlook 2003', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Outlook 2003 Software vragen : 11 06-09-2018
Microsoft Outlook Ziggo Gebruikers Groep : 14 12-10-2015
instellen email in outlook Algemeen : 4 26-05-2015
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard Storing : 26 19-12-2013
outlook/thunderbird & ziggomail Instellingen software : 10 22-05-2012
Advertentie