obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Zeer traag internet
Joriis17
Hallo.

Sinds kort ben ik overgestapt van Lijbrandt naar Ziggo, omdat ik met Lijbrandt alleen maar problemen had.
En helaas heb ik dat nu met Ziggo dus ook.

Ik heb een Cisco EPC3928AD modem (of router, ik ben een beetje a-technisch kwa dat) en mijn internet viel de hele tijd weg.
Nu is er dus een Ziggo monteur langs gekomen, die heeft een kabeltje vervangen omdat tussen de kern en modem (?) het kabeltje te kort was.
Toen deed internet het prima, voor een half uurtje. Nu krijg ik op de servers waar ik normaal speel (meerdere dus) ipv ong 100 - 130 ping zo'n beetje tussen de 150 - 15000 ping.
Pingen naar google.nl:
udco

Stekkertje eruit en er dan weer in werkt ook niet.

Kan iemand mij aub hierbij helpen?
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Hoe is je computer met het internet verbonden? Draadloos of middels netwerkkabel? En indien draadloos, zou je het nogmaals via netwerkkabel willen testen? Mocht dit geen verbetering opleveren, zou je dan middels een privébericht je postcode+huisnummer en klantnummer willen sturen? Dan kijk ik of ik een oorzaak kan vinden.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie