obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wat moet ik invullen bij 'Logon Domain' bij het inloggen op wifi-spots ?
Zonnebloem
Goede morgen,

ik heb de eerste keer geprobeerd bij een wifi spot van Ziggo inteloggen.
Er is wel een wifi spot in mijn bereik te zien bij de beschickbare netwerken.

Mijn computer is al goed daarvoor geconfigureerd, heb ik vandaag gedaan volgens de instructies van Ziggo,
maar bij het inloggen in het netwerk van de wifi spot woord niet alleen om de gebruikersnaam en wachtwoord gevraagt, maar ook om de 'Logon Domain'.
Wat betekend dat en wat moet ik invullen ?
Als ik alleen gebruikersnaam en wachtwoord invul, woord achteraf om 'additional information' gevraagt Helpless

Ik heb Windows Vista Premium in het Engels.

Ik heb niet veel ervaaring met computers en mijn Nederlands is niet perfect, daarom a.u.b. in eenvoudige taal een begrippen antwoorden.
Hartelijk bedankt, groetjes Bye-happy
 
kobus1960
Hieronder staat een mooie Ziggo pagina met voor elke
systeem software een handleiding, dat moet werken.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...instellen/
 
Zonnebloem
Hartelijk badankt, Kobus, maar dit had ik al gedaan vandaag.
Zoals gezegt had ik al alles volgens de instructie van Ziggo gadaan, en kreeg ook de melding dat mijn computer successvoll was geconfigureerd voor Ziggo Wifi Spots...

Alleen bij het latere inloggen in het netwerk woord ook gevraagt om deze 'Logon Domain'.

Maar nu heb ik gezien in de link van jou, bij handleiding van WIN Vista, die ik vandaag al eerder gebruikt had, dat je onderaan bij de vraag of het nu gelukt is, op 'NEE' kunt klikken.

Dit heb ik nu gedaan.
Dan opent een handleiding voor een handmatige installatie.
Heb ik ook gedaan, maar meerdere stappen zien bij mij in de computer heel anders uit.
Ik heb de nodige stappen toch met mooite kunnen vinden en doen,
tot waar gezegt woord, dat ik op het popup moet klikken wat automatisch verschijnt.

Dit verschijnt bij mij niet.
Is al vandaag meerdere keren verschijnen, naar de niet succesvolle eerdere pogingen voor het inloggen in het net,
maar tijdens deze handmatige installtie niet Shock

Als ik nu gewoon probeer weer in het net inteloggen, komt dan toch weer deze genoemde popup, waar ik de 'additional information' moet invullen.
Maar weer hetzelfde :
Als ik de 'Logon Domain' niet invul, vraagt hij maar door naar additional information'.

Inmiddels heb ik al meerdere netwerks 'Ziggo' in mijn computer, en bij een nieuwe installatie zegt hij dat het al geinstalleerd is, ik moet een andere netwerk kiezen...
BoxingCryWhip
Gewijzigd door Zonnebloem op 07-12-2013 16:02
 
kobus1960
Werkt dat niet met "Ziggo.nl"?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat moet ik invullen bij 'Logon Domain' bij het inloggen op wifi-spots ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie