obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
storing tv
tinnie-53
we hebben een probleem met de tv (hetzelfde als 1 jaartje geleden toen het verkeer werd omgeleid langs onze straat en we veel zwaar verkeer hadden en toen bleek na maanden zoeken dat er in de straat aan de kastjes van ziggo iets niet goed zat ...
nu hebben we dus weer bevroren beeld en blokken en strepen in beeld .en er heeft een megagrote verbouwing plaatsgevonden in onze straat waar het hele huis weer meetriltde(dat ff terzijde)
dan gebeurd het volgende
we bellen tijdens die verbouwing op straat met ziggo , vertellen hoe en wat en die zeggen dat we ff moeten afwachten tot de verbouwing is afgelopen en kijken of we dan dat probleem nog hebben .
daar was ik het al niet mee eens maar oke , we hebben maanden naar dat geblokte beeld zitten kijken en eindelijk was de verbouwing op straat afgelopen en we belden ziggo weer....
na lang overleg en uittesten via telefoon werd ons verteld dat het aan de scartkabel zou liggen en we die moesten vernieuwen wat die verslijten snel werd gezegd...
nieuwe scartkabel gekocht , en je raad het al ...zelfde probleem . nog steeds blokken en strepen met het opstarten van de tv ( na n minuut of 15 word dan alles weer normaal maar prettig is het niet)
we bellen (alweer) met ziggo en deze keer word na lang gezeur en weer uitproberen toch een afspraak gemaakt voor een monteur.
die is dus net hier geweest , test wat links en rechts en verteld doodleuk dat het aan onze tv ligt en we maar eens over een nieuwe moeten gaan denken ,maar geen philips want daar hebben ze vaak problemen mee.....
wie moet ik nu geloven ? stel we kopen een nieuwe tv en we hebben dit probleem dan nog?wat dan ?
trouwens de monteur haalt ook doodleuk de scartkabel weg en zegt dat we die niet nodighebben :S
ik snap het niet meer :S
de vorige monteur met de vorige storing heeft die scartkabel eropgezet , aan de foon word verteld dat we die moeten vernieuwen en deze monteur zegt we hebben die kabel niet nodig??? plus maar ff een nieuwe tv halen en dan waarschijnlijk toch nog met hetzelfde probleem te zitten ?
wat moeten we hier nu mee?
 
kobus1960
Doorgezet naar Ziggo WebCare, ik hoop voor je dat die
aktie gaan nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie