obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
DDnS
leo2
Op de router (Cisco 3925 e10) kan ik alleen dyndns kiezen, maar ik wil graag No-IP gebruiken. Is het mogelijk om dat zelf te realiseren?
(Met zoeken kwam ik wel iets tegen uit 2012, met nog steeds het zelfde probleem. en geen oplossing)

Gr. Ton
Gewijzigd door leo2 op 22-12-2013 11:23
 
briolet
Je ddns instellingen hoef je niet met de router te doen, zolang er maar één apparaat op je netwerk dit verzorgt. Het liefst een apparaat dat altijd aanstaat. Bij mij ondersteunen b.v. de IP cameras en ook mijn nas No-IP.

Maar als je dat niet hebt, kun je ook bij No-IP een Dynamic Update Clients downloaden. Dit is een programma dat je op de PC installeert. Bij Ziggo verandert het IP zo zelden dat dit genoeg moet zijn.
 
leo2
Dank voor je reactie.
Mijn vraag komt voort uit het feit, dat ik ook een IP camera draadloos wil laten werken. In de software van de Power Star staan ook de namen vast.

Ik ga je voorstel proberen, (ben zelf niet zo thuis in deze materie)
 
skoenoe
Op 7 april kreeg ik het bericht binnen dat het gratis account van www.dyndns.org komt te vervallen. Dus, het lijkt mij dat ziggo wat extra opties mag toevoegen!
 
Zippo
Ik maak ook gebruik van een gratis dyndns.org account. Zo'n bericht heb ik niet gehad. Wel krijg ik maandelijks een mail van dyndns.org waarin ik mijn activiteit moet bevestigen om het gratis account te behouden.

Heb je zo'n bericht gemist?

Nieuwe gratis accounts kan dacht ik niet meer.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
skoenoe
Die maandelijkse mail kreeg ik ook, perfect, weinig moeite om te verlengen.

In de bijlage het bericht wat ik kreeg
skoenoe voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door skoenoe op 08-04-2014 20:48
 
Zippo
Zojuist ook hier de email gehad met de mededeling dat de gratis service ophoud. Sad

Quote

For the last 15 years, all of us at Dyn have taken pride in offering you and millions of others a free version of our Dynamic DNS Pro product. What was originally a product built for a small group of users has blossomed into an exciting technology used around the world.

That is why with mixed emotions we are notifying you that in 30 days, we will be ending our free hostname program.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
almodovaris
Met DNS-O-Matic je kan je IP doorgeven aan allerlei DDNS diensten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DDnS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DDNS (Dynamic DNS) op Ziggo Connectbox? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 34 19-08-2017
Feature request firmware - vrije DDNS provider kiezen Firmware : 8 21-10-2014
een ddns instellen op de asus router die achter de uvw320b wifi zit. Hardware instellingen : 5 21-03-2014
Advertentie