obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
signaal
overzicht
Hallo, Ik heb een Cisco 8455, die geeft aan, dat ik een antennesignaal heb ( voor interactieve televisie ) van 49% .
Terwijl ik voor die tijd nergens last van had !
Ik heb een antennekabel met Kabelkeur, metale verbindingen,enz. dus daar kan het niet aan liggen !
Wie weet raad ?
 
briolet
Geen raad, maar de problemen kunnen ook in de Cisco zelf zitten. Ik heb een ander Cisco model (8485) en die heeft twee ontvangers.(een voor directe weergave en een voor opname) Ik heb daar zenders bij die op de ene ontvanger maar 30% signaal geven (en die ik dus niet rechtstreeks kan bekijken omdat het signaal te zwak is) terwijl de andere ontvanger wel richting 100% gaat. Dus bij opname is de beeldkwaliteit perfect.

Bij mij zit de signaalstoring in de ontvanger zelf en niet in de bekabeling.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen TV signaal meer Klacht over Ziggo : 2 26-12-2016
Advertentie