obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Overstappen
Hikmet24
Goedendag,

Me vader is z'n 6 jaar geleden overgestapt naar KPN Glasvezel. Voorheen zat me vader bij Ziggo.
En nu wil me vader toch terug naar Ziggo omdat hij niet echt tevreden is met KPN. Logisch maar goed.
Aansluitingen voor de kabel is er gewoon aanwezig, de kastje zit aan de andere kant van het huis. KPN monteurs hebben alleen de glasvezel kabel via de kruipruimte naar de meterkast getrokken en de glasvezel modem aangesloten veder is er niks veranderd.

Als me vader terug wilt naar Ziggo moet hij dan opnieuw aansluitkosten betalen of niet? Volgens mij is dat niet nodig omdat alle apparatuur er nog is. Behalve de Ziggo modem is destijds terug gestuurd. Graag jullie antwoord hierover.


Groetjes,
Gewijzigd door Hikmet24 op 21-01-2014 18:12
 
MisterSenseo
De aansluitkosten moet je meet als administratiekosten zien, dus het antwoord op uw vraag is "ja"...de aansluitkosten moeten opnieuw betaald worden.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger

Quote

Als me vader terug wilt naar Ziggo moet hij dan opnieuw aansluitkosten betalen of niet?

Normaliter wel, maar het antwoord is nu "nee" want er is momenteel een aanbieding waarbij je geen aansluitkosten hoeft te betalen als je alles in 1 neemt.
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

De aansluitkosten moet je meer als administratiekosten zien


Er zullen soms ook fysieke kosten voor het aansluiten zijn omdat er soms nog geen kabel ligt, of omdat na aansluiten blijkt dat de aanwezige kabel slecht is. Deze kosten zullen gemiddeld worden met de aansluitingen die direct al 'pico bello' zijn.

Het is dus terecht dat er wel aansluitkosten berekend worden bij een aanwezige aansluiting. Maar als er nu een actie loopt is dit punt nu geen issue. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen Ziggo Algemene computer en software vragen. : 2 28-09-2013
DRAMA: overstappen op alles-in-1 Klacht over Ziggo : 18 16-03-2013
Overstappen naar Ziggo Alles in 1 pakket. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 36 10-12-2012
Aanbiedingen interactieve HD ontvanger/recorder nu ook voor bestaande klanten die overstappen naar a Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 10 01-11-2012
Overstappen van Telfort naar Ziggo? Hoe in te richten? Eigen netwerk : 6 15-03-2011
Advertentie