obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Internet radio
Jeroen4444
Ik ben overgestapt naar Ziggo met een sneller abonnement dan dat ik voorheen had bij Telfort. Verder is er niets verandert.
Probleem wat ik met Ziggo heb is dat mijn Internet radio via mijn Onkyo TX414 hapert. Om de 1 a 2 minuten gaat hij weer bufferen, iets wat bij Telfort niet gebeurde.
Alles is bedraad aangesloten en niets is anders dan bij Telfort. Op deze manier is het niet leuk om radio te luisteren.

Contact gehad met Ziggo support inclusief het 60 cent per minuut nummer maar helaas geen oplossing.

Kan niet zondermeer weg vanwege het jaar contract.

Wie weet raad?
 
Black Tiger
Misschien de beveiliging in het modem uitkiepen?
Greetings, Black Tiger
 
Jeroen4444
Nee helaas geen oplossing. SPI op none gezet en daarna de router laten reboten.
Radio wordt nog steeds onderbroken.

AUPEO Personal Radio speelt wel goed zonder onderbrekingen maar vTuner Internet Radio heeft dat wel.

Misschien hogere kwaliteit of problemen via het Ziggo netwerk?
Ik weet het niet maar ben erg opzoek naar een oplossing.
Gewijzigd door Jeroen4444 op 24-01-2014 10:14
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie