obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Extra voetbal zenders
yvdb
Is het normaal dat je in november en december gratis extra voetbalzenders krijg, en in januari en februari extra voor moet betalen. Ik heb er niet om gevraagd niet voor getekend maar het wordt wel zomaar van mijn rekening afgehaald. Na inloggen op mijn ziggo account zag ik dat ik opeens lid was voor extra zenders heb hem stop gezet maar dit kan toch niet zomaar?
 
Zippo
Toevallig een telefoontje gehad van een marketeer?
Of ben je pas ziggo abonnee? Nieuwe abonnees krijgen een paar weken lang alle zenders te zien in de hoop dat je later een abo neemt op een uitgebreid pakkte. Maar deze extra zenders moeten wel automatisch stoppen als je er geen belang bij hebt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
yvdb
nee ik ben met televisie al 20 jaar lid sinds 1,5 jaar met alles in 1 pakket. Ik kreeg in november wel 1 brief over 2 mnd gratis extra voetbal zenders, eigenlijk gelijk weggegooid niet echt gelezen. We hebben Eredivisie live zat niet te wachten op nog meer sportzenders. Het gaat maar om 5 euro per mnd maar ze kunnen dat niet zomaar ongevraagd van mijn rekening halen . Ik probeer al 2 dagen naar ziggo te bellen maar krijg elke keer wegens drukte niet te bereiken. Wat niet vreemd is als ze dit met meer mensen doen .
Ik heb al een mail gestuurd dat ik verwacht dat ze die 10 euro terug storten.
 
kobus1960
Je hoeft nergens voor te tekenen, 1 vinkje bij "mijn Ziggo" is genoeg.
Dat of positief reageren op een telefoontje is genoeg.
Opzeggen idd ook weer net zo makkelijk, vinkje weghalen.
Ziggo moet dit overigens kunnen aantonen met datum en tijd.
En dat wordt exact vastgelegd.
 
yvdb
Ik ben niet gebeld en zit nooit op de site van ziggo , er kan dus geen vinkje neer gezet zijn . Gratis 1200 nr wordt niet gereageerd krijg alleen dat het druk is en nog is moet bellen neem aan na 3 dagen bellen dat het nr niet werkt en je gewoon de betaalde telefoon nr moet bellen.morgen nog maar eens proberen
 
kobus1960
Succes, dit kan niet fout gaan, we horen het graag!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra voetbal zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Advertentie