obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Defecte Cisco recorder.
bianca603
Hallo, ik heb een Cisco recorder (inmiddels al de 3e nadat de vorige defect waren) Tot dus toe prima service van Ziggo maar nu is deze ook weer defect heb een uur aan de telefoon gezetten met ziggo en toen is mij een Samsung recorder beloofd, ik zou deze binnen 5 werkdagen thuis ontvangen. Na 5 werkdagen had ik geen recorder ontvangen ik heb toen weer gebeld met ziggo na weer 3 medewerkers te hebben gesproken is mij hetzelfde beloofd. ik zou binnen 5 werkdagen een nieuwe recorder van samsung thuis ontvangen. En inderdaad er werd een pakketje van ziggo bezorgt maar tot mijn grote verbazing bleek het een HD ontvanger te zijn en dus geen recorder en dan ook nog met een nieuw tv en internet abonnement?? Dit abonnement heb ik al en een ontvanger wil ik niet en heb ik ook nooit gehad! Ik wil gewoon een vervangende HD recorder van Samsung! Is het nu zo moeilijk ziggo??

Inmiddels heb ik al 3 x meer dan een uur aan de telefoon gezetten met de helpdesk van ziggo en ik heb geen telefoon van ziggo dus mijn kosten voor telefonie lopen hoog op! En mijn frustratie ook!!! Ik ben totaal niet te spreken over Ziggo. En mijn vraag is: Hoe kan dit nu in één keer goed worden opgelost? En anders kan ik de koopovereenkomst nog ontbinden? Want, dan koop ik bij een elektronica zaak wel een goede HD recorder.

In afwachting van reacties,

Bianca Caspers
 
Sab
Onze recorder is ook stuk, er werd een actie aangeboden.. Waar bij je in conbinatie een alles in 1 moest afsluiten.. Die hebben we al???!! Lekker achterlijk om mensen 2 x een abonnement te willen aansmeren...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Defecte Cisco recorder.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie