Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
2de decoder voor 15 euro
Bucky
Hoi Allemaal, ik ben Danny en ben nieuw hier. heb een specifiek probleem. tenminste ik heb nog 1 specifiek probleem over. Ik heb intussen mijn kennis met 80's classics weer behoorlijk opgehaald in de elle lange wachtstand van Ziggo. Misschien heeft iemand hier ervaring met deze werkwijze en kan mij verder helpen.

Wat is het geval: Ooit stond er hier een zogenaamde Ziggo-bus, waar je voor 15 euro een decoder met een gratis extra smartcard kon ophalen. Tegek! dat doe ik. Dus ik kom bij die bus met mijn bonnetje en ik informeer terloops even naar de mogelijkheid een HD-decoder voor 99 euro inplaats van 199 (ik weet dat ie elders nog goedkoper is, maar nu kreeg ik er een gratis extra smartcard bij).

Hij had ze niet meer, maar kon er wel voor zorgen dat er 1 naar me op gestuurd werd, met factuurtje op de zaak etc.etc. Dus ik kaartje ingeleverd. Hij zou me op mijn mobiel bellen als er een beschikbaar was. Nu 3,5 week later heb ik nog niks van hem gehoord en heb ik dus geen tweede decoder, kan ik via Ziggo ook geen tweede kaart voor nop krijgen (zonder extra abbonementskosten etc.). Stom dat ik opdat moment niet naar zijn kaartje heb gevraagd en weer teveel op goed vertrouwen gehandeld.

Ziggo weet nergens wat vanaf en had het over 'zo maar een dealer die op eigenhoudje werkt'. Heb ze uitgelegd dat dat niet kan aangezien op de bon/brief mijn smartcard/klant/referentienummer staat, en ik neem niet aan dat die gegevens gewoon op straat liggen of door een of andere dealer op te vragen zijn. Met andere woorden Ziggo kan/wil zijn eigen aanbestedingen niet achterhalen.

Heeft toevallig iemand hier in de regio utrecht ook mee gedaan aan die actie en hebben ze toevallig die brief nog met eventueel contact informatie m.b.t. tot deze actie. Het was een of ander marketing bureau uit, ik meen, Amersfoort. Als ik die gasten zelf te pakken kan krijgen dan kan ik nog zo een decoder afdwingen of in iedergeval een verklaring krijgen waarom hij mij die actie door de neus geboord heeft Sad Bij voorbaat dank!
Gewijzigd door Bucky op 15-09-2008 14:41

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2de decoder voor 15 euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie