obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
kabelontvanger in netwerk opnemen
Hwacht
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Samsung SMT-C7140 ontvanger die op mijn (Ziggo) Cisco modem is aangesloten. Op de ontvanger zit een meegeleverde dongle.

In mijn netwerk wordt de ontvanger dmv BRCM-LVG zichtbaar. Als standaard staat de workgroup op "workgroup" ingesteld. Ik zou dit graag willen veranderen in mijn eigen workgroupnaam maar ik kan geen verbinding met het toestel maken. Wie weet een oplossing???
 
MisterSenseo
Mijn ervaring is dat de enige oplossing kan zijn je eigen netwerknaam te veranderen in "WORKGROUP".......... en bij mij werkt het alleen als het woord ook in hoofdletters staat.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Wat is je doel met het veranderen van de netwerknaam?
Ziggo WebCare Jelle
 
Hwacht
De harde schijf in de ontvanger in mijn netwerk opnemen zodat ik ook data vanaf en naar mijn andere netwerkopslag kan schrijven of opschonen.
 
Hwacht
Gezien het verder uitblijven van reacties sluit ik dit topic maar af. Zonder resultaat dus.
 
kobus1960
Dit is een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
Wij kunnen uit eigen ervaring putten, maar weten niet alles.
Geen binding met Ziggo en ook geen verantwoording schuldig
aangaande Ziggo producten en diensten.
Dit even ter verduidelijking gezien de topics van TS. Helpless
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kabelontvanger in netwerk opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’ Ziggo nieuws : 1 22-08-2018
LTE-M-netwerk Vodafone nu live Ziggo nieuws : 1 29-06-2018
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Advertentie