obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
EWM3200 + TPLink 1043 wegvallende internetverbinding via wifi
Ro ofzo
Geen idee of ik hier op het goede forumdeel zit maar ik heb thuis de volgende issue, hopelijk kan iemand me verder helpen:

Situatie: EWM3200 met daarachter een TPLink 1043 router. Tot vorige week al zeker een jaar probleemloos een stabiele verbinding. Sinds afgelopen week valt op alle apparaten die via WIFI verbonden zijn de internetverbinding weg. Ze blijven wel in het WIFI netwerk en kunnen onderling verbinding maken, maar hebben geen verbinding met internet. Na een reset van modem en/of router werkt het vaak weer even maar valt het ook gauw weer uit.
Bedraad is dit probleem er niet, zowel via de router als rechtstreeks op het modem is de verbinding uitstekend.
Het ligt dus niet aan het WIFI bereik van de router, en ook niet aan de inkomende verbinding van Ziggo.

Ik heb voordat dit begon geen wijzigingen aan de instellingen gedaan en ook geen stroomuitval oid gehad. Herkent iemand dit probleem of kan iemand me de goede richting opsturen? Ik ben al 2 dagen bezig met resetten, instellingen aanpassen maar kom er niet uit.
 
kobus1960
Haal je router van stroom, EVM van stroom, een half uurtje.
Dan de EVM weer aan, dan de router weer. Zou moeten werken.
TPlink heeft eens in de zoveel maanden de neiging "vol" te lopen.
 
Albert1801
Hoi

Dit probleem is bij mij ook herkenbaar, ik heb een Motorola EVB5121e modem bedraad naar een TPlink TL-WDR3500(N600) router en dan draadloos naar de laptop met W7 en bedraad naar TV, Bluray en media speler AC ryan.
Wanneer ik op het internet zit kan zo spontaan de verbinding wegvallen en kan er ook weer binnen een aantal seconden of minuten er weer achter gaan.
Ik kan wel via de router in mijn mediaplayer(werkt als NAS) kijken naar bestanden,als ik in de PC kijk naar netwerk beheer dan zie ik wel verbinding met mijn router maar geen verbinding van router naar modem.
ik heb de stroom al van de modem en router er af gehad(+/- 10sec).
Of heeft dit te maken met het vol lopen van TPlink zoals is te lezen in uw reactie ?

mvg.Albert
 
kobus1960
Dit komt nogal eens voor in de EVM van Ziggo.
Ik heb het zelf ook paar keer gehad met de TPlink.
Vandaar m'n reactie, beiden half uur van stroom en klaar.
Heb er al tijden een tijdklok voor zitten, dus dat gaat auto.
 
Albert1801
Hoi

Hartelijk dank ga ik meteen proberen.

mvg.Albert
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EWM3200 + TPLink 1043 wegvallende internetverbinding via wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie