obey-robots.txt
24 Februari 2018, 15:15
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [15 stemmen]
35% [15 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [28 stemmen]
65% [28 stemmen]

Stemmen: 43
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken

voip bellen met cisco epc3928as

ed123456789
hoi, ik heb een vraagje misschien kan iemand mij hiermee helpen, de ziggo klantenservice en ziggo +service snappen het niet helemaal

ik heb een ata (spa1001) aangesloten op mijn ziggomodem, de ata is een kastje om via voip te bellen. dit werkte perfect.
de opstelling is ziggo modem>netwerkkabel>ata>telefoonlijn.
nu heb ik mijn telefoonnummer van ziggo laten porteren naar mijn voip aanbieder en sinds de portering is de geluidskwaliteit zeer slecht, het gesprek over voip is niet te verstaan, terwijl het voor de portering glashelder was. ( ik heb die ata eerst 3 weken uitgeprobeerd voordat ik besloot tot portering)
er is, sinds de portering, niets aan de configuratie van het modem, noch de spa1001 of de kabels gewijzigd, ik heb zelfs al de spa1001 aangesloten bij mijn buurman, en dan is de geluidskwaliteit perfect.
omdat het slecht geworden is vanaf de portering, denk ik dat, zodra ziggo een telefoonlijn op inactief zet in het modem, er ergens in het modem nog iets geblokeerd wordt en dat daardoor de geluidskwaliteit slecht wordt, misschien is er een (voip) instelling uitgezet?

weet iemand hier iets voor?

bedankt
 
ed123456789
hoi ben ik weer, heb vandaag alle kabels losgemaakt, en alles vanaf het aansluitpunt waar het signaal van ziggo in huis komt, opnieuw aangesloten, en bij elke stap gecontroleerd of alles nog werkt, op een gegeven moment heb ik een telefoonsplitter verwijderd en nu werkt alles perfect, de geluidskwaliteit is weer zoals het hoort.
dus dit is opgelost, het blijft vreemd dat alles werkte en dat na portering er een probleem met de geluidskwaliteit was, en dat nu de splitter blijkbaar de veroorzaker was.

moet toch toeval zijn.Smile

maar gelukkig alles werkt nu goed! ROFL
 
kobus1960
Toeval of niet, het werkt, dat is het belangrijkst.
Dank voor de feedback!!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voip bellen met cisco epc3928as', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 24-11-2017 02:25
ziggo bellen Klacht over Ziggo 13 06-07-2017 18:07
VPN vanaf Cisco modem Eigen netwerk 4 01-04-2017 12:06
Cisco epc3925 kapot of storing? Storing 6 07-03-2017 14:16
Cisco 8485 blijft in loop Klacht over Ziggo 10 19-02-2017 18:22
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Matty00:11:20
| Black Tiger00:14:20
| MisterSenseo00:31:02
| Zippo00:40:23
| Daaromdus01:40:32
| Desmark03:44:01
| Gilex05:00:09
| Justin2305:48:52
| Bitfreak06:39:01
| Ziggo Webcare 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

21-02-2018 15:58
hi

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven