obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 3928 in bridge mode - alle inkomende poorten dicht?
coyote
Hallo,
Na een aantal weken gezeur met de cisco router heb ik vandaag de helpdesk gevraagd om hem in bridge mode te zetten. Ik heb nu mijn vertrouwde Draytek er achter gezet en uitgaand en intern werkt alles weer naar tevredenheid.
Vanavond kom ik er achter dat er geen binnenkomende verbindingen mogelijk zijn. Het lijkt er op dat all binnenkomende poorten dicht staan op de Cisco. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Dank, C
 
Black Tiger
Zou normaal niet mogen gebeuren. Maar mij is dit ook al gebeurt met de Cisco in routermode, toen ik m'n er achter hangende Fritzbox van nieuwe firmware had voorzien.
Schijnbaar vond de Cisco dat vaag en sloot alle verbindingen af. Het was voldoende om bij de forward sectie alleen op "save" te klikken.

Dat zal vermoedelijk niet lukken als hij in bridgemode staat.
Voor zover je het nog niet geprobeerd hebt kun je het volgende proberen
Beide toestellen van de stroom halen.
Zet de Cisco aan en laat deze even op het gemak opstarten, zet daarna de Draytek aan en laat die opstarten.

Probleem over? Zonee, dan weet ik zo vlug ook geen oplossing behalve de helpdesk bellen, want in bridgemode of modem-only mode zoals zij het noemen, mag hij niet eens iets meer blokkeren.
Greetings, Black Tiger
 
coyote
De Cisco tot tweemal toe een reset gegeven en een kwartier van de stroom afgehaald, toen alletwee rustig laten opstarten zoals voorgesteld. Daarna was het probleem over.

Dank voor de suggestie.
 
Black Tiger
Graag gedaan, fijn te horen dat het geholpen heeft.
Bedankt voor de terugkoppeling!Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 3928 in bridge mode - alle inkomende poorten dicht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie