obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
mobiel bellen
harryd
Ongeveer 8 jaar geleden heb ik ziggo gebeld ivm blokkering 06 en 09 nummers ( kinderen )
nu hoorde ik 2 weken geleden
dat je 06 nummers gratis kan bellen icm volop bellen
en dat heb ik al jaren ..€ 9.95
dus netje,s ziggo gebeld en die vertelde mij dat ik een brief moest schrijven naar ziggo utrecht
27 maart op de bus gedaan
met het verzoek 06 blokkering op te heffen
maar nog steeds kan ik niet 06 nummers bellen en wordt van kasje naar de muur gestuurd
kan ik zelf iets doe op ..mijn ziggo.. zodat ik wel 06 kan bellen ???
gr harry
 
Zippo
Ziggo webcare ingeseind over je probleem. Als zij er iets mee kunnen dan reageren ze hier wel.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Hallo Harry,

Zippo heeft mij op je bericht gewezen. Ik begrijp dat je de blokkade van de 06 nummers verwijderd wilt hebben en hiervoor al een brief gestuurd hebt. Zou je middels privebericht je postcode+huisnummer en klantnummer willen sturen? Dan kijk ik of ik iets hierin voor je kan betekenen.

Groet,
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mobiel bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
ziggo bellen Klacht over Ziggo : 8 06-07-2017
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing : 4 07-11-2016
Ziggo Mobiel Storing : 9 10-08-2016
Vodafone mobiel beëindigt gesprekken met Ziggo Ziggo nieuws : 1 29-09-2015
Advertentie