obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo test nieuwe omgeving voor nieuwsgroepen/usenet!
Zippo
Via news.iss.as9143.net of IP-adres 212.54.52.4, port 119 is het mogelijk om een nieuwe Ziggo Usenet-omgeving te testen.

Wordt als vervanger gezien van de huidige omgeving. Login gaat op dezelfde manier als met de huidige news omgeving.
Quota wordt wel geteld (voor de abo's waar dit voor geldt), maar wordt weer gereset!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Henk
Die nieuwe ziggo usenet omgeving werkt perfect!
Iemand anders al getest?
 
Puma
Snelheid: 4.75MB
Retentie: ~60 dagen

Wellicht een goede "fill" server wanneer, dankzij, DCMA een artikel wel heel snel van een Amerikaanse leverancier wordt gehaald. Ik ga dit in de loop van deze week testen met een aantal series. Deze zijn meestal binnen 1 dag al niet meer binnen te halen via Supernews en Astraweb.
 
kobus1960
Strak idd!! Als reserve in SABnzbd, naast Sunny.
Als Ziggo zoiets permanent inzet, weet ik het wel. Thumbs Up
 
mesa57
Ik snap niet wat daar beter aan is dan de huidige server (die trouwens een veel grotere headerretentie heeft).
 
BMP
En nog steeds geen geen SSL Frown
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Gewoon niet gebruiken, het is niks.
 
seawave
Al iets bekend m.b.t. de nieuwsgroepen van ziggo in de toekomst, heb nu 3 lijntjes snelheid 60KB/s.
Blijf dat bestaan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo test nieuwe omgeving voor nieuwsgroepen/usenet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie