obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Zenders gecodeerd.
henriette44
Goedemorgen, ik ben nieuw hier en ik heb (uiteraard) een probleem met mijn digitale tv (alleen smartcard). Sinds gisteravond krijg ik op mijn samsung tv te zien...zender is gecodeerd. Dat is dus met alle zenders zo...en ik heb van alles geprobeerd...internet gecheckt...noem maar op. Wie kan en wil me helpen door het probleem aan te geven want ik wordt er knetter crazy van.

Alvast bedankt Smile
 
henriette44
Probleem opgelost...oplossing was simpel...gewoon ff de afstandsbediening gebruiken.
 
AnnekeR
Hallo Henriette, Ik heb hetzelfde probleem. Wat heb je gedaan met de afstandbediening?
 
henriette44
Nou...het lag gewoon aan mezelf...oh hoe leg ik dat nou weer uit...ben zelf een leek op dit gebied en het was gewoon puur toeval dat het goed ging. ik drukte op smarthub (volgensmij ) van de afstandsbediening en toen kwam ik ergens waar stond dat je hem of op tv...op ext of hdmi of op nog iets anders kon zetten..bij mij was het dus gewoon op tv. Sorry kan je niet verder helpen. Ik weet het zelf niet meer...zoals ik al zei...puur toeval en vogelen met dat ding...sorry.
 
AnnekeR
Dank je wel voor je antwoord.
 
henriette44
Aub Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenders gecodeerd.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie