obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Mediamarkt opgelucht! Geen gratis tv's.
Zippo
De mediamarkt had een actie dat als Nederland wereldkampioen zou worden je het aankoopbedrag van je nieuwe TV terug zou krijgen.

Met de uitslag van vanavond/vannacht kan de mediamarkt opgelucht adem halen. Hun marketeers hadden Nederland al niet als wereldkampioen ingeschat. Maar naarmate het toernooi vorderde werd het wel steeds waarschijnlijker en de marketeers steeds zenuwachtiger!

Zou Nederland wel wereldkampioen geworden zijn dan was dat een flinke financiƫle aderlating voor de mediamarkt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Op een gegeven moment was het ook voor wasmachines. Smile
Jammer dat ik het geld van de TV niet terug krijg, maar die had ik zonder voetbal ook wel gekocht, alleen nu dus een stuk goedkoper gezien de WK aanbieding. Grin
Ik had me er overigens ook geen illusies over gemaakt.... wel een beetje hoop gehad.
Ze zijn toch ver gekomen.
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

Zippo schreef:Maar naarmate het toernooi vorderde werd het wel steeds waarschijnlijker en de marketeers steeds zenuwachtiger!


Tenzij ze het risico bij een verzekeringsmaatschappij neergelegd hebben, dan kunnen die zenuwachtig worden.

En mediamarkt is toch Duits. Zou daar ook zo'n actie lopen? Dat kan dan nog steeds duur worden voor iemand.
 
Black Tiger
Het moederbedrijf is Duits, maar feitelijk zijn het allemaal franchise ondernemers, althans de meesten voor zover ik begrepen heb.
Bij mijn weten zijn er in Duitsland soortgelijke acties geweest. Dus daar kan het nog geld gaan kosten als die kampioen worden.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mediamarkt opgelucht! Geen gratis tv's.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie