obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
geen radio via TV
JCROB
Op dit forum worden goede resultaten geboekt dus ik heb grote hoop dat jullie mij ook van het volgende probleem kunnen verlossen.
Het betreft een situatie in Den Haag bij een kennis terwijl ik in A'dam zit en ik kom er niet meer uit.

Persoon in Den Haag:
uitsluitend TV van Ziggo (dus niet telefoon/internet), TV Standaard abonnement.
CI+ module (helaas weet ik niet welk van de drie)
Hij ontvangt correct de TV Nationaal/Regionale zenders
Vanaf zender no.750 zou hij via deTV Radiozenders moeten krijgen.
Leest echter foutemelding als (ongeveer): geen zender ingesteld.

TV is ruim een jaar oud.
PANASONIC TXL37ET5E

Op advies van Ziggo terug gezet naar Fabrieksinstelligen.
Daarbij tevens de gebruiksaanwijzingen van de Panasonic gehanteerd: Menu/Instellingen/Systeemmenu/Fabrieksinstellingen; DVB-C gekozen; stappen doorlopen; Frequentie/Netwerk voor postcode in Den Haag ingevuld (stonden al als keuze trouwens om in te vullen naast Auto); toen Ned.1 zichtbaar was de module weer achter in TV gedaan.

Helaas nog steeds geen radio kanalen te beluisteren.

Bij voorbaat dank voor het lezen van dit verhaal. Een tip richting oplossing is waar ik op hoop.
Robert
 
kobus1960
Splitter voor de aansluiting op de TV.
kabel in tuner of home set doen.
Dan het je alle radio zenders.
 
JCROB
Dank voor uw reaktie Kobus1960

Kort en krachtig, maar voor mij net iets té.
Ik begrijp u niet helemaal:
"Kabel in tuner of home set doen": ik probeer een probleem te tekkelen dat er om gaat dat de radiozenders 'zoals beloofd' niet te ontvangen zijn op de TV.

Als je in het algemeen radio wilt ontvangen dan kan dat via kabel naar tuner ed. Ik ben het volledig met u eens. Maar dat is feitelijk een ander verhaal of workaround.
Ik heb graag -hoe kwalitief slecht dat ook is in vergelijk- radio via de TV. En dat lukt dus niet.

robert
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen radio via TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie