obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Signaal 51%
gabriel1949
Beste forumgebruikers, ik zou toch graag willen weten hoe ik het signaal hoger krijg!
instelling in dat scherm is:
Frequentie 474.00
Netwerk-Id 5555
Modulatie 64QAM
Symboolsnelheid 6875KS/s
Signaal 51%

De aansluiting is volgens de kwaliteit draden

(nwe draad in de voormalige telefoonleiding en dan aangesloten op de Netgear)
de Netgear geeft via een snoer (origineel) het signaal door aan de Samsung HD recorder
Het tv signaal komt uit een aansluiting die aanwezig was - met origineel kwaliteitsdraad

stekkers en snoeren allemaal nagezien en een paar keer opnieuw opgestart
Maar de 51% blijft
 
Zippo
Heb je van ziggo ook een antenneversterker geleverd gekregen? Zo ja een antenneversterker met meerdere uitgangen hebben per uitgang een verschillende versterking. Probeer eens een andere uitgang.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
gabriel1949
Geachte lezer, Ik heb alles eruit gehad, dus in de meterkast, de antennes
etc.
In de gang heb ik Cisco EPC3925
hieruit loopt dus een draad voor internet naar de woonkamer en is aangesloten op een Netgear WNR 3500 2
dan gaat hieruit bedraag internet naar de Interactieve HD recorder SMT C7140
(de radio etc. is uit)

Kan toeval zijn, maar ik zie de tv nu ook zo nu en dan opbouwen --- dus even slechter constant beeld!

Ergens zit ik te denken om eens internet te verhogen - maar ja - help dat, kan wel gelijk zien of men computer dan ook sneller gaat
 
gabriel1949
o ja er zit een speciaal kasje in de meterkast, dat volgens mij is dat een versterker
 
Zippo
Lijkt die op een van deze afbeeldingen? https://www.google.nl/search?q=tratec...ruikers.eu
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaal 51%', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen TV signaal meer Klacht over Ziggo : 2 26-12-2016
Advertentie