obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Soundbar of 2.0 Speaker set voor TV ?
Hikmet24
Hallo,

ik wil externe speakers op me TV aansluiten. Maar wat is het beste?
Een 2.0 Speaker set of een soundbar

Deze links heb ik al voorbeeld gebruikt zodat men het beter snapt wat ik bedoel.
Maar wat is het beste een soundbar of een 2.0 Speakerset

Veder wil ik iets vragen over het soundbar; Hoe monteer je dat onder je tv??

Groetjes :-)

Edit mod: links klikbaar gemaakt
Gewijzigd door MisterSenseo op 01-02-2015 04:36
 
BMP
Een soundbar kan je vaak via optilink aansluiten op de tv waarmee de soundbar automatisch het geluid van de tv overneemt.

Maar ik zou toch ietsje meer uitgeven voor een soundbar er zit erg veel verschil in de geluidskwaliteit , ga even naar de mediamarkt dan kan je het zelf beluisteren.

Een soundbar kan je ophangen of op een tv meubel plaatsen.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Hikmet24
Nou zie ik bij soundbars ook via HDMI aan te sluiten is op tv.

Dus jij zegt koop liever een soundbar dan een 2.0 speakerset ??


PS: nu snap niet waarom Mister Senseo de links verwijderd heeft :S
Kennelijk mag ik géén links verplaatsen ofzo ?

Mensen bekijk me foto's
Hikmet24 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Hikmet24 op 01-02-2015 10:20
 
BMP
Senseo heeft de links niet verwijderd hij heeft ze aangepast je kan er nu op klikken dan ga je direct naar de website.

Ik heb zelf een sonos soundbar super geluid, nadeel ze zijn erg duur, maar je hebt dan wel wat moois, ook Bose heeft mooie systemen, een sonos play bar is 3.0 dus links rechts en midden speakers. (voordeel voor films)

De goedkopere tot een 150 euro zou ik niet mee beginnen, maar nogmaal zelf de systemen beluisteren, een bankstel koop je ook niet zonder te testen Wink

Succes
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Hikmet24
Senseo heeft de links niet verwijderd hij heeft ze aangepast je kan er nu op klikken dan ga je direct naar de website.

Helaas kan niet op de aangepaste links klikken weet niet waarom maar goed daarvoor ook dat ik vroeg of hij de links had verwijderd.




======

En om eerlijk te zijn vindt ik een soundbar ook duur. Daarvoor neig ik eerder om een 2.0 Speakerset te kopen. Omdat deze goedkoper zijn ipv. Soundbar.

Nu kan ik ook een Home Cinema systeem kopen en de systeem gebruiken exporteren van geluid.

Iniedergeval moet ik geen 2.1 speaker set kopen want dat werkt niet is mij verteld. Ik vindt dat eigen vreemd want ik ga de groene Line in kabel gebruiken en die plug ik in de tv dus in theorie zal het moeten werken...... ?

Dit soort dingen he echt, keuze maken vindt ik soms zo lastig he.......
 
Black Tiger
Ik zie niet in waarom een 2.1 speaker set niet zou werken, als je maar een analoge audio uitgang hebt op je TV, dus tulp stekkers. En de meesten hebben die wel. Het geluid is echter over het algemeen niet echt geweldig.

Persoonlijk zou ik dan een 5.1 systeem kopen, heb je veel mooier geluid en die hoeven ook niet duur te zijn.
Echter, als je dat in overweging neemt is een Home Cinemaset wel leuker, kun je gelijk ook DVD's bekijken.

Philips heeft een hele mooie de HTB3550G kost 229 euro. Deze is gelijk Blu-ray speler en kan 3D aan. Daar heb je uiteraard alleen iets aan als je TV ook 3D is.
Verder is deze set ook voorzien van SmartTV dus als je dat niet op je TV hebt kun het via je Home Cinema set gebruiken.Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Soundbar of 2.0 Speaker set voor TV ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie