obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
tweede account ziggowebmail
margahuisman
Beste lezer,
wij willen graag op één laptop 2 emailaccounts kunnen op opeen op het bureaublad. Dat van mij en dat van mijn partner.
Ik krijg het niet voor elkaar om zo los via internet in te loggen in het account van mijn man sinds ik een snelkoppeling met een direcht link heb naar mijn email account.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het voor elkaar krijg?
Alvat bedankt.
Groeten,
Marga
 
BMP
je zou thunderbird kunnen installeren is gratis en je kan meerdere accounts instellen Smile

klik hieronder op de link,

https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet
Welk mail programma gebruik je? De meeste mail-programmas kun je meerdere accounts gelijktijdig gebruiken. Zelf gebruik ik zo'n 4 accounts in Apple Mail. Maar ook outlook laat meerdere accounts toe.

Zeker als je met IMAP account gaat werken, blijven de account separaat en komt niet alles in één grote IN-BOX terecht.
 
Black Tiger
Het maakt qua inbox niet uit of je nu 1 of meer accounts maakt, in de meeste mailprogramma's kun je dat allemaal instellen of gebeurt dat al automatisch.

Ik heb het idee dat Marga het hier over webmail heeft, vermoedelijk outlook.com (live.nl) omdat ze het over snelkoppelingen heeft.
Probleem is echter dat je met cookies ingelogt bent, dus als je 2x naar dezelfde site gaat, zul je eerst weer met de ene moeten uitloggen om daarna met de andere weer te kunnen inloggen.

Enige oplossing is de accounts koppelen of anders gewoon een email client gebruiken zoals hier al voorgesteld is.
Daarmee kun je ook hotmail.com, outlook.com en live.nl etc. emails ophalen. Al dan niet met pop3 of imap naar gelang wat wenselijk is.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tweede account ziggowebmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tweede account ziggowebmail Algemeen : 1 22-02-2015
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
E-mail account op ipad instellen Instellingen software : 21 18-01-2013
Gebruik maken tweede lijn Storing : 7 22-11-2012
Tweede router achter Cisco EPC3925 Kabelmodem Algemeen : 6 17-03-2012
Advertentie