obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Beeld loop vast
gabriel1949
Beste gebruikers en lezer, ik heb een HD Samsung 7140 en alles ging altijd goed
Maar vanmiddag plots een beeld van Horizon en dat is wel vreemd --- Maar nog gekker - ik kon niet meer uit systeem komen wat er op de tv stond (of instellingen) alles bleef vast zitten

Had nog de oudere HD recorder van Cisco en die moest wel alles upgraden - maar dat werkt weer goed, behalve dat ik niet ook weer een helder beeld heb (niks door zon of wat ook)

Erger nog, was vanmorgen in de stad, en ben naar Pearle gegaan ---

Kortom ik kan best tegen een grap, maar wat is er met de HD 7140 aan de hand! want die heb ik dus nu ontkoppeld (is hij defect!, en dus ook het grote verschil in beeldkwaliteit--- ik had RTL 7 erop staan --- en nu dus ook bij Cisco RTL 7 en nu is het beeld weer helder ..... hoe kan dat, heeft dat met de aanloop te maken van defect HD 7140 ....... en wat doe ik nu verder want de HD is nog maar een paar maanden oud.

sorry voor typfouten maar ik ben moe

graag een oplossing
 
Pietervs
Als hij pas een paar maanden oud is: retour winkel. Want dan valt die onder de garantie Smile
 
gabriel1949
Het is opgelost door alles een dag uit te zetten en opnieuw installeren, maar blijft een vreemd geval. Voordeel is wel, dat nu alles weer helder is (nee, ik had geen alcohol gehad) maar het leek net of onze brillen smerig waren.

Kortom het geheel is weer zoals je mag verwachten van Ziggo "Goed"
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld loop vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio Klacht over Ziggo : 3 09-04-2017
Cisco 8485 blijft in loop Klacht over Ziggo : 10 19-02-2017
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo : 10 08-02-2016
Advertentie