obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Geen Service
nielzqqq
Beste,

Zojuist mijn simkaart verwisseld (m'n nieuwe ziggo mobiel simkaart voor m'n oude t-mobile abonnement) aangezien het nummerbehoud geregeld is en mijn abonnement vandaag over zou gaan op Ziggo mobiel. Nu is het zo dat ik linksboven in beeld van m'n iphone "geen service" heb staan.

Erg vervelend, aangezien ik de klantenservice niet kan bellen wat de oorzaak van dit probleem kan zijn, dus vandaar dat ik het hier probeer.

Wat kan ik hieraan doen? opstarten en handmatig netwerk instellen heb ik al geprobeerd, maar mocht niet baten.

Bij voorbaat hartelijk dank voor de hulp,

Mvg,

Niels
 
MisterSenseo
Dit is een administratief probleem en dit forum heeft inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken.
De enige mogelijkheid in deze is dus Ziggo bellen, met vaste lijn van Ziggo nummer 1200 en mobiel 0900-1884
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en [url=h
 
Black Tiger
Als je abonnement vandaag zou in gaan, kan het ook nog wat later zijn. Dat heb ik ook al eens bij T-Mobile meegemaakt.
Het beste is dan gewoon een paar uurtjes wachten en het da nog eens proberen. Meestal komt het vanzelf in orde.

Of... zoals MrSenseo al zegt, even bellen, als je denkt dat iets niet in orde is.
Greetings, Black Tiger
 
nielzqqq
Bedankt voor de snelle respons!

Ik wacht het inderdaad even een dagje af, mocht het morgen nog zo zijn dat ik "geen service" heb, neem ik contact met Ziggo zelf op.
 
Undertaker
Beste Nielzqqq

Aangezien het om een migratie gaat ( zo heet het van 1 provider naar de ander met nummerbehoud ) kan het zijn dat het 1 en ander administratief tussen de providers afgehandeld moet worden, en er ook nog eens een probleem met je nummer kan ontstaan omdat als iemand je belt nu het kan zijn dat de oude provider je er al uit gehaald heeft en de nieuwe je nog niet heeft "geaccepteerd" om het maar even makkelijk te houden. start morgen ochtend rond 9 uur je telefoon even opnieuw op, en dan kijken wat die doet, waarschijnlijk werkt alles dan als een zonnetje Smile
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


[color=#0066
 
nielzqqq
Bedankt! Zal m'n mobiel morgen ochtend even restarten en dan maar hopen dat het inderdaad werkt Smile
 
Undertaker
En? heeft het enig resultaat gehad?
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


[color=#0066
 
nielzqqq
Sorry voor de late reactie, maar het bleek dat de simkaart nog door Ziggo zelf geactiveerd moest worden, inmiddels werkt alles naar behoren, bedankt voor de hulp!
 
Black Tiger
Toppie! Bedankt voor de terugkoppeling!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker
Goed om te horen dat nu alles werkt!
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


[color=#0066
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen admin inlog connectbox Hardware instellingen : 3 11-11-2017
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen : 10 29-09-2017
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
Kan geen IP adres verkrijgen Storing : 11 24-07-2017