obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Cisco EPC3928AD en Gigaset N300A IP
TheM
Wie kan mij helpen ?
Ik heb een nieuw kabelmodem ontvangen omdat mijn oude ubee regelmatig moest resetten.
De ubee stond met mijn eigen router erachter (TP-LINK), nu ik de Cisco EPC3928AD heb ontvangen werkt mijn Gigaset N300A IP niet meer.
In de huidige situatie wil ik de Cisco niet in bridge modes zetten want dit scheelt weer een apparaat en ben best tevreden erover, alleen dus een probleem met mijn gigaset.
Is het mogelijk om op een Cisco EPC3928AD een VOIP toestel aan te sluiten op een lan poort ? port forwarding oa 5060, firewall uit maar geen resultaat handset kan zich niet aanmelden bij provider.
Gewijzigd door TheM op 24-06-2015 09:18
 
Black Tiger
Ik ben even in de handleiding gaan kijken van deze Gigaset en zie dat deze via de pc geconfigureerd moet worden, klopt dat?
Aangezien hij eerst op de TPLink zat, heeft hij misschien nu een statisch (maar verkeerd) ip adres, en kan om die reden niet naar buiten toe verbinden?
Greetings, Black Tiger
 
TheM
Klopt inderdaad Black Tiger, maar dit heb ik aangepast zowel een static ip adres gegeven in de cisco en in gigaset zie bijlage's

Groet,
TheM
TheM voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door TheM op 24-06-2015 21:37
 
Black Tiger
Ziet er goed uit. Kun je eens proberen die poort 5060 op tcp/udp te zetten (dus beiden)?

Ik las nog ergens anders van iemand met hetzelfde probleem dat een fabrieksreset van de Gigaset het probleem had verholpen.
Maarja die port forwards zijn wel nodig. Ben benieuwd of het via dhcp wel werkt.
Greetings, Black Tiger
 
TheM
Beide aangezet geen resultaat, firmware van de gigaset gedowngrade maar dit heeft ook niet geholpen.
Ik ga is even contact zoeken met gigaset....

Groet,
TheM
Gewijzigd door TheM op 25-06-2015 09:12
 
TheM
Het is gelukt Yeah probleem zat in stun poort instelling en of software versie gigaset het werkt nu precies zoals ik wilde.
Dank voor het meedenken Black Tiger !
 
Black Tiger
Graag gedaan, fijn te horen dat het gelukt is!
Bedankt voor de terugkoppeling!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco EPC3928AD en Gigaset N300A IP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie