obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
MediaBox en wat nu!
gabriel1949
Heb dan de MediaBox ontvangen ofwel Horizon vandaag, toch nieuwgierig dat ik ben kijken dus--- en tja de oude dus ofwel SMT-G7400 met Wifi 2,44 GHz.

Nou ben ik al op leeftijd, maar ik dacht toch dat een ieder altijd het nieuwste kreeg, ofwel wat in de reclame staat.
Daaruit krijg ik het idee, dat er draadloos aanwezig is.

Maar lees ik even de installatie folder dan lijkt het dat ik de oude modem moet gebruiken!

De vraag is dan voor mij - waarom het UPC materiaal (dit is en was toch het Ziggo gebied)

Geen verdere uitleg over een "Modem"
ik heb een appartement waarin als brand./inbraakvrij is en dat merk je ook als je de deur dicht doet (immers nu hangt het modem in de gang c.q. bij de meterkast)

Gaat de monteur nu de modem in de woonkamer plaatsen ofwel bij de MediaBox (Horizon)
Ik heb hogere snelheid aangevraagd om te genieten van sneller beelden op o.a. tablet en mobiel (Tab S 10.1) + Note 3
want het klinkt raar, maar als je 4G hebt, dan is het scherm snel opgebouwd en dat merk je o.a. bij een abonnement Bliyoo (bladen online lezen)

Zou prettig zijn om te weten welke modem ik het beste kan gebruiken:
Cisco Model EPC3925
of de NETGEAR WNR 3500-2

Verder vindt ik het vreemd dat er nu plots andere mensen de aanbieding krijgen van 6 mnd. korting - ik ben nog niet aangesloten en dan lijkt het mij redelijk dat die mensen er ook recht op hebben - al zou het maar 4,5 mnd. zijn.
zo langzamer hand heb ik genoeg moeten accepteren.
 
Black Tiger
Ook hier heb ik Jelle van Webcare naar verwezen, hopelijk kan hij je van dienst zijn.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MediaBox en wat nu!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Mediabox next ? Algemeen : 11 19-07-2019
mediabox xl aanmelden Algemene computer en software vragen. : 4 19-06-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie