obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Verplaatsen Eindversterker
Rickysaint
Voor mijn huis, waar ik sinds een half jaar verblijf, staat pontificaal in het midden een eindversterker. (Zie bijlage) Deze is destijds denk ik geplaatst door Casema.
Wonderbaarlijk genoeg heeft nooit iemand hier bezwaar tegen gemaakt, waar het nog wonderbaarlijker is welk persoon dit heeft kunnen bedenken?
Het plan is om de complete oprit te verbouwen, waarbij de versterker in de weg staat.
Ik heb reeds vernomen dat dit waarschijnlijk via de gemeente moet worden geregeld, echter sprak ik een recent twee medewerkers van ziggo die
bezig zijn om de eindversterkers te vervangen in mijn buurt. Zonder twijfel een ideale gelegenheid om twee vliegen in één klap te slaan.

Nou is mijn vraag wie ik moet benaderen voor deze kwestie en/of iemand op dit forum hier wat meer over kan vertellen?
Rickysaint voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
MisterSenseo
Ik heb je vraag doorgezet naar het Webcareteam, die zitten dichterbij Ziggo dan wij als "normale" users............
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Zou je middels privebericht je postcode+huisnummer en klantnummer naar mij willen sturen? Dan kijk ik hoe je dit kunt regelen.
Ziggo WebCare Jelle
 
ronihd
Voor de goede orde.
Die eindversterkerkast is destijds in overleg met de gemeente en goedgekeurd door de gemeente geplaatst .

Die kasten kunnen niet zo maar worden neergezet , het is overigens openbare grond !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verplaatsen Eindversterker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huis aansluiting verplaatsen! Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 23-12-2015
Modem verplaatsen ? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 9 09-10-2013
Tv verplaatsen Algemeen : 2 19-08-2013
Verplaatsen van splitsing tv/internet signaal Hardware instellingen : 9 23-10-2012
Advertentie