obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
EA / Origin verbindingsproblemen
pspierenburg
Ik probeer al een tijdje in te loggen op mijn EA account. Echter, na in het invoeren van mijn account gegevens op https://connect.origin.com/nl/login gaat het mis en ontvang ik een time_out. Het vreemde is dat wanneer ik hetzelfde probeer via de internetverbinding op mijn telefoon (dus niet via Wifi) ik wel gewoon toegang krijg als ik deze als Hotspot gebruik voor mijn PC. Het lijkt er dus op dat dit geen probleem is met mijn PC instellingen.

Heb het op andere devices gedaan:
- iPhone via wifi - geen resultaat
- iPhone via 4G - succes
- iPad via wifi - geen resultaat
- iPad via iPhone als hotspot - succes

Ik heb hier al met EA contact over gehad en zij geven aan dat dit een probleem is bij Ziggo en mij niet kunnen helpen.

Ik heb al diverse trace routes en DNS lookups (geen enkel probeel) gedaan en heb gekeken welke gets en posts er "onder water" door de website worden uitgevoerd nadat ik mijn inloggegevens heb opgestuurd met HTTPWATCHER. Het lijkt erop dat de volgende ULR "https://accounts.ea.com/connect/auth?client_id=customer_portal&response_type=code&redirect_uri=https%3A%2F%2Faccount.origin.com%2Fcp-ui%2Faboutme%2Flogin&locale=en_US" voor problemen zorgt op mijn ZIGGO aansluiting.

Kan dit een modem probleem zijn? Of is het iets heel anders?

HELP!! Ik weet het niet meer....in mijn kinderen willen heel graag on line gamen.
 
Matty
Beste pspierenburg,

Als ik vanuit mijn windows 10 computer inlog op EA / origin dan lukt mij dat gewoon.

Ik kan mij dus niet voorstellen dat je probleem bij Ziggo ligt zoals EA je laat weten.

Iphone en Ipad bezit ik beide niet dus kan ik ook geen uitsluitsel over geven.

Maar ik zie dat je deze apparaten gebruikt als hotspot voor de pc om contact te maken.

Als ze via de 4G wel verbinding maken en via de wifi (hotspot) niet dan verwacht ik niet dat je probleem meteen in je computer zit misschien wel in je router c,q, modem/router.

Kun je wel verbinden als je gebruik maakt van de ziggo hotspots?

Kun je anders eens vertellen welke apparatuur je hebt ? modem / router? merk type?

Groeten

Matty
 
Black Tiger
Je zou eens tijdelijk kunnen proberen de beveiliging in je modem uit te schakelen om te testen of dat helpt.
Greetings, Black Tiger
 
pspierenburg
@Matty, ik krijg ook via Ziggo Hotspots geen verbinding. Ik heb Technicolor TC7200U modem.

@Black Tiger, ik heb alle firewall instelligen uitgezet, maar geen enkel resultaat.
 
Black Tiger
Je vraagt je af of dit een modem probleem kan zijn.
Als ik me niet vergis zie ik dat je tot nu toe allerlei soorten testen draadloos (wifi) gedaan hebt.

Via je telefoon heb je volgens mij een ander ip adres.

Wat mij nog niet duidelijk is, is of je het ook al eens geprobeerd hebt met je pc rechtstreeks aangesloten op de modem met een netwerkkabel. Dus niet via wifi, en of het verbinden dan ook mogelijk is of niet.
Greetings, Black Tiger
 
pspierenburg
Hi Black Tiger,

Ik heb het zowel bedraad als wireless gedaan met hetzelfde resultaat. Maar volgens mij ben ik er achter. Als ik mijn eigen draadloos modem uitzet en vervolgens via Ziggo Hotspots van de buurman inlog, dan lukt het wel.

Het probleem moet dus in mijn modem zitten, dus ik ga eens proberen om ik die kan resetten of van nieuwe firmware kan voorzien.
 
Black Tiger
Het zou ook zomaar eens een ip blokkade kunnen zijn, zou me ook niet verbazen.
Maar kijk inderdaad maar eens hoe ver je komt met resetten, eventueel tijdelijk veiligheid in de modem uitschakelen en zien of het dan wel werkt.

Helpt dat allemaal niet dan zien een nieuw ip te krijgen. Dat is niet altijd even gemakkelijk. Maar het wil wel eens wisselen als het modem 24 uur lang van de stroom af is geweest.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EA / Origin verbindingsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
Cisco EPC3928AD i.c.m. openvpn verbindingsproblemen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 7 20-07-2015
Verbindingsproblemen Nistelrode Storing : 9 22-05-2012
Verbindingsproblemen na installatie UBEE modem Storing : 4 22-07-2011
verbindingsproblemen breda Storing : 4 05-10-2008
Advertentie