obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail
schapendoes
Vanmorgen nog berichten binnen gehaald en nu krijg ik het volgende bericht

Voor het account Home (f.h.gielen) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.

Server: 'pop.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10053

Wat moet ik nu doen? Ik heb niets veranderd
BVD
 
BMP
Ik kan niet aanmelden of verbinding maken wellicht problemen met de ziggo server.

Er staat een melding bij ziggo storingen Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Black Tiger
Ik heb geen problemen met pop3 met mijn Outlook.
Wel een uurtje geleden 1x deze melding gehad. Ben benieuwd, zal wel snel opgelost zijn.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie