obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Van analog naar digi ontvanst
nl3prc
Hoi

Mijn moeder kijkt nog steeds analog maar ik wil het naar digi zetten ze heeft nu een abo met alleen TV en Bellen van 30,20 euro
nou is mijn vraag welke zenders zou ze onvangen met alleen tv basis als ze zowiezo iets onvangt via de digi ontvanger en moet ze dan ook nog een smartcard registreren op haar accound of zijn die basis kanalen ook zonder card digitaal te ontvangen.
Zowel waarom dan niet
 
Zippo
TV basis heet TV Standaard, klik nog wel even TV Standaard aan voor de juiste lijst.
Alleen NL 1 is zonder smartcard te ontvangen. Ziggo heeft in tegenstelling tot b.v. Caiway gekozen om ook het basispakket via de smartcard te laten lopen. Je hebt dus een digitale ontvanger extra nodig of een tv met CI+ decoder waar de smartcard in gaat.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
nl3prc
Als ik het goed begrijp moet ze dan naast tv standaard ook tv Royaal erbij om eurosport twee te kunnen zien. Wat ze nu niet kan

maar wat kost dat extra royaal pakket eigenlijk dat is me niet helemaal duidelijk.

Denk wel dat ik ga voor een tv met ingebouwde CI+ decoder
Zowel waarom dan niet
 
Zippo
TV Royaal kost 9,95 per maand, zie de link (het staat rechts op de pagina)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger

Quote

Denk wel dat ik ga voor een tv met ingebouwde CI+ decoder

In dat geval wel goed opletten dat de TV ook de Ziggo CI+ module ondersteund, die je overigens naast de smartcard ook los moet aanschaffen.
Greetings, Black Tiger
 
nl3prc
Ik ga gewoon naar combi hier in Den Helder die weet er alles van en komen hem nog gewoon thuis afleveren en installeren.
Zowel waarom dan niet
 
Black Tiger
Nou kijk eens aan, toppie, da's nog eens ouderwetse goede service!
Greetings, Black Tiger
 
nl3prc
Gaat weer goed met de ziggo site kan niet eens inloggen op mijnziggo
Zowel waarom dan niet
 
Black Tiger
Yep ziet er uit als een storing, hopelijk tijdelijk.
Greetings, Black Tiger
 
nl3prc
Ik las net bij het zoeken naar een smartcard dat je ze bij ziggo niet meer kan registreren klopt dit.
Wat heb je dan nog aan een tv met dvb C+ module
Zowel waarom dan niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van analog naar digi ontvanst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Overstap naar Delta Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 11-10-2017
Advertentie